خريد پستي آموزش اينونتور autodesk inventor 2010 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید پستی آموزش اینونتور autodesk inventor 2010

  • بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۱

آموزش اینونتور autodesk inventor 2010

توضیحات درباره آموزش اینونتور autodesk inventor 2010 :
آموزش اتوکد مخترع و مبتکر – اینونتور ۲۰۱۰
این مجموعه آموزشی کتاب و نمونه های آن به سفارش و دستور شرکت اتودسک تولید کننده این نرم افزار و توسط جان ویلی و پسران در سال ۲۰۰۹ در ۱۰۰۸ صفحه تهیه و به چاپ رسید . کتاب آموزش اتودسک اینونتور ۲۰۱۰ کتابی تمام رنگی با تمام امکانات و جداول است .
یکی از معایب مطرح شده از طرف خریداران ، نبود مرجع کامل و کتاب دیگر در این مجموعه آموزشی بوده است . بنابراین ما در این مجموعه دو کتاب دیگر مرجع زبان اصلی اینونتور یا اتودسک اتوکد مخترع را همراه با مجموعه ای از مثال ها ، پروژه ها و نمونه های طراحی شده در صنعت مکانیک و قطعات را اضافه نموده ایم . دو کتاب pdf آکروبات ریدر mastering autodesk inventor 2010 و mastering autodesk inventor 2009 همراه با بیش از ده رسم فنی صنعتی ، پروژه و قطعات طراحی شده .

در یک cd همراه فایل های نمونه و تمرینات
بیش از ۲۰۰ قطعه طراحی شده / بیش از ۲۰ پروژه کامل / همراه کتابخانه مواد و قطعات و استانداردهای لازم مانند as 1111 – metric و asme b18.21.2m و hex nut metric و plain washer و..

ترجمه فصل های این کتاب به صورت زیر است :
مقدمه
فصل اول : شروع با اینونتور ۲۰۱۰
فصل دوم : تکنیک های پایه رسم اسکچ
فصل سوم : اصول طراحی شکل ها مرجع های هندسی
فصل چهارم : جزئیات طراحی اشکال هندسی دراتوکد اینونتور – مکانیک دسکتاپ ۲۰۱۰ –
فصل پنجم : مونتاژ و اسمبل نمودن قطعات
فصل ششم : ایجاد مکان جسم و محدوده های مکان و قیود آنها
فصل هفتم : عملکردهای مونتاژ
فصل هشتم : ایجاد یک نما و نمایش طرح
فصل نهم : اندازه گذاری ، زیرنویس نمودن ، نوشتن و استفاده از طرح نقش و سمبل بر روی طرح حک نمودن
فصل دهم : حاشیه و زیر نویسی در طرح های اسمبل
فصل یازدهم : رسم استانداردها و منابع

توضیحات کامل درباره این مجموعه آموزشی :
این کتاب یک راهنمای جامع و برنامه ریزی کامل و مناسب برای یادگیری اتودسک اتوکد اینونتور از آغاز و شروع آن تا حرفه ای ترین مراحل و کاربردهای آن می باشد . این کتاب آموزشی مورد تایید شرکت اتودسک به عنوان مرجع مناسب یادگیری استفاده از اینونتور برای طراحی های سه بعدی مکانیک و قطعات صنعتی با استفاده از این نرم افزار قرار گرفته و معرفی شده است . این کتاب می تواند مرجع شما در سوالات و جستجو و یا آمادگی برای دریافت تایید مهارت فنی و حرفه ای این نرم افزار باشد . این کتاب تمام جزئیات و قسمت های نرم افزار اینونتور را پوشش می دهد از ابتدا و آغاز آن ، پایه و اساس ساختاری این نرم افزار ، طراحی سه بعدی پارمتری ، طراحی قطعات و مونتاژ قطعات ، ایجاد عکس های دیجیتال و سه بعدی از طرح ها و آماده سازی طرح برای رسم و چاپ نقشه های فنی آن و..را در بر می گیرد . این کتاب با صفحات کاملا رنگی با استفاده از عکس های صفحه به صفحه از مراحل کار در محیط نرم افزار بسیار گویا و رسا می باشد و می توانید قدم به قدم با آن آموزش دیده و از نرم افزار استفاده کنید . تمرینات واقعی آن را انجام دهید ، این تمرینات و کارهای عملی مثال هایی کاملا علمی و عملی در دنیای واقعی و کاری می باشد . هم برای یادگیری نرم افزار ، هم برای الهام و سرمشق در فعالیت های صنعتی . این کتاب در آموزش خود از جریان کاری معمول در صنعت برای طراحی یک محصول و قطعه استفاده نموده و تحت این روش و جریان کاری شما از نرم افزار در آموزش و در عمل نیز استفاده خواهید نمود . در این بسته آموزشی فایل های تمرینی ، کار گروهی در طراحی یک محصول و.. نشان داده می شود و..

نام کامل محصول : learning autodesk inventor 2010 + exercise
حجم و تعداد : ۱ cd
توضیحات : این بسته آموزشی مثال های و تمرینات نرم افزار و کتاب راهنمای استفاده از نرم افزار اینونتور ۲۰۱۰ می باشد

نحوه خرید آموزش اینونتور autodesk inventor 2010 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش اینونتور autodesk inventor 2010 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۵۰۰ تومان
خرید آموزش اینونتور autodesk inventor 2010


برچسب ها : , , , , , ,