خريد نرم افزار ميکس و مونتاژ-پريمير سي اس 4-پريمير سي اس 4 adobe premiere cs4 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس ۴-پریمیر سی اس ۴ adobe premiere cs4

  • اسفند ۷ام, ۱۳۹۱

نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس 4-پریمیر سی اس 4 adobe premiere cs4

توضیحات درباره نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس ۴-پریمیر سی اس ۴ adobe premiere cs4 :
نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس ۴-پریمیر سی اس ۴ adobe premiere cs4

یکی از قوی ترین نرم افزار های ساخت و ویرایش فیلم و تصویر،بدون تردید راه کار شرکت آدوبی یعنی پریمیر سی اس ۴ adobe premiere cs5 می باشد.
شاید تمامی دست اندر کاران حرفه میکس و مونتاژ از مبتدی و حرفه ای، شروع کار خود را با پریمیر سی اس adobe premiere آغاز کرده اند و قابلیت های بی شمار آن را تصدیق می کنند. از امکانات پریمیر سی اس ۴ adobe premiere می توان به امکان ویرایش و cut کردن فیلمها و تصاویر،افکت و و صدا گذاری،گرفتن خروجی با فرمت های استاندارد و … اشاره کرد.
کار ویرایش و تصویر برداری فیلم ها و ویدئو کلیپ ها، این روز ها نه نتها به عنوان سرگرمی برای برخی افراد جالب توجه است، بلکه به عنوان درآمدی پرسود در سراسر دنیا شناخته می شود. افزودن جلوه های ویژه ی تصویری،تصاویر انیمیشن، کلیپ سازی و بسیاری قابلیت های دیگر نرم افزار پریمیر سی اس ۴ adobe premiere را از سایر رقیبان خود متمایز کرده است.این برنامه دارای افکت های فراوان صوتی و تصویری می باشد وهمجنین قابلیت بالاتر برای مدیریت پروژه های بزرگ تصویری در قسمت project manager دارد.
دارای قابلیت برای اصلاح رنگها و تنظیم آنها در قسمت color correction . ویرایش کامل فایل های صوتی و قابلیت های فراوان ویراستار پریمیر سی اس ۴ adobe premiere از ویژگیهای دیگر این نسخه حرفه ای است و همچنین می شود به پاک کردن خودکار پروژه های غیر ضروری و تنظیم حودکار رنگها و توانایی کپی کردن افکتها اشاره کرد. کار با پریمیر سی اس ۴ adobe premiere هم خیلی سخت نیست و با کمی سعی و تلاش اگه قبلا آشنایی نداشته باشید میشود با آن از پس نیازهای خودتون بر بیایید!
شاید تمامی دست اندر کاران این حرفه اعم از مبتدی و حرفه ای، شروع کار خود را با پریمیر سی اس adobe premiere آغاز کرده اند و قابلیت های بی شمار آن را تصدیق می کنند. از امکانات پریمیر سی اس ۴ adobe premiere می توان به امکان ویرایش و cut کردن فیلمها و تصاویر، افکت و و صدا گذاری،گرفتن خروجی با فرمت های استاندارد و … اشاره کرد.
این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که دارای بسته بند ی زیبا و شیک است
همراه این محصول تقویم و خودکار دریافت کنید
محصول خود را ارزان تر از پشت جلد خریداری کنید . این محصول حاوی ۱ عدد dvd می باشد.

نحوه خرید نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس ۴-پریمیر سی اس ۴ adobe premiere cs4 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس ۴-پریمیر سی اس ۴ adobe premiere cs4 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۳۰۰ تومان
خرید نرم افزار میکس و مونتاژ-پریمیر سی اس 4-پریمیر سی اس 4 adobe premiere cs4


برچسب ها : , , , , , , , ,