خريد نرم افزار مديريت کامل گوشي موبايل | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید نرم افزار مدیریت کامل گوشی موبایل

  • دی ۱۸ام, ۱۳۹۱

نرم افزار مدیریت کامل گوشی موبایل

توضیحات درباره نرم افزار مدیریت کامل گوشی موبایل :

mobile master نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر تلفن همراه از طریق کامپیوتر های شخصی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا ارتباطات و همگام سازی سیستم خود با گوشی تلفن همراه را انجام دهند. به کمک این نرم افزار می توان از ویژگی های مختلفی همچون توانایی انتقال انواع اطلاعات و فایل ها به گوشی و بالعکس ، توانایی ارسال email از طریق موبایل متصل شده به سیستم ، پشتیبانی از مدل های مختلف گوشی های تلفن همراه ، قابلیت جستجو در گوشی در میان فایل ها و اطلاعات گوشی ، مدیریت بر دفترچه تلفن گوشی ، مدیریت بر sms ها و توانایی دریافت و ارسال sms از طریق کامپیوتر ، توانایی تهیه فایل های پشتیبان از تنظیمات ، sms ها ، اطلاعات و فایل های موجود در گوشی و دیگر اجزا به منظور استفاده مجدد از آن ها ، توانایی اتصال گوشی به سیستم از طریق کابل و یا bluetooth و … برخوردار شد. این نرم افزار محصولی از شرکت cegesoft می باشد.
همزمان سازی تنها با یک کلیک، ویرایش تمامی اطلاعات گوشی همراه توسط کامپیوتر، همزمان سازی سازی تماسها و تقویم، فیلترهای مختلف افزونه های متعدد برای outlook، lotus notes، palm desktop و مرورگر thunderbird از ویژگی های این نرم افزار می باشند. بعلاوه این نرم افزار بدون توجه به نوع ومدل گوشی شما اجرا می شود وقابل استفاده برای هر نوع و مدل گوشی می باشد. فبلترهای ورود خروج متعدد نرم افزار برای مثال امکان خروج بصورت فرمت اکسل یا بازکردن فایلهای آفیس ، ورود فایلهای vcf و تماسهایی که با فرمت یونیکد هستند را به شما می دهد.

ویژگی های برنامه mobile master 7.6 build 3238 final :
– ویرایش و مدیریت گوشی خود و همزمان سازی آن بصورت دستی و توسط کامپیوتر
– محیط سریع برای دسترسی سریع و آسان به عملکردهای اصلی نرم افزار
– ویرایش آسان دفترچه تلفن،‌ تقویم و یاداشتها
– محیط کاربری ساده و کاربردی
– ویزارد تنظیمات برای پیکربندی آسان
– کپی فایل، موزیک و عکس
– کپی نمودن کتابچه آدرس و تقویم از تلفنی به تلفن دیگر
– انجام حداقل یک بروز رسانی در ماه برای گوشی ها و قطعات جدید
– قابلیت کپی لیستهای پخش از itunes و winamp به گوشی خود

نحوه خرید اینترنتینرم افزار مدیریت کامل گوشی موبایل :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار مدیریت کامل گوشی موبایل بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۰۰۰ تومان
خرید نرم افزار مدیریت کامل گوشی موبایل


برچسب ها : , , , , , ,