خريد ميله بارفيکس آيرون جيم ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید میله بارفیکس آیرون جیم ارزان

  • اسفند ۷ام, ۱۳۹۱

میله بارفیکس آیرون جیم

توضیحات درباره میله بارفیکس آیرون جیم :
میله بارفیکس آیرون جیم,خرید میله بارفیکس iron gym

یا عضلاتی نیرومند می خواهید ؟ و یا هیکل و اندامی که همه را مجذوب کند ؟ شما با آیرون جیم به همه خواسته های خود می رسید . سیستم پرورش اندام چند کاره آیرون جیم که ویژه ورزش و تقویت عضلات بالاتنه است . این دستگاه در همه نوع چارچوب در قابل نصب است . در واقع در چند لحظه می توانید آن را نصب کنید . این دستگاه با طراحی منحصر به فردش در چارچوب هر دری قابل نصب است وبه میخ و به هیچ ابزاری نصب نیاز ندارد .

در کار با این دستگاه به ۳ صورت می توانید دستگاه را در دست بگیرید : حالت نرو ، ضربتی و حالت طبیعی . شما می توانید حالت های خود را تغییر داده، ماهیچه های بدنتان را فعال و درگیر کنید . وقتی حرکات ایستاده شما به اتمام رسید می توانید دستگاه را روی سطح هموار گذاشته و حرکت های شنا را انجام دهید . همچنین می توانید به پشت بنشینید در حالیکه کمرتان به پشت دستگاه است حرکت تقویتی باسن و ران را انجام دهید .

می توانید پاهایتان را روبه دستگاه گذاشته و حرکات دراز نشست را انجام دهید . آیرون جیم موجب تقویت عضلات و خوش فرم شدن آنها می شود – انجام حرکات دراز و نشست و کرانچ شکم – قابل استفاده در منزل . دارای dvd آموزشی (طریقه نصب دستگاه و روشهای آموزشی) قابل نصب بر روی هرنوع چارچوب در – هم بارفیکس و هم دراز و نشست .

برخی از امکانات و قابلیتها:
کمک به داشتن عضلاتی نیرومند
نصب آسان بدون نیاز به سوراخ کاری
استفاده در چهارچوب در
قابل استفاده روی زمین
یکسال ضمانت
کیفیت بالا

نحوه خرید میله بارفیکس آیرون جیم :
لطفاً برای خرید سریع و راحت میله بارفیکس آیرون جیم بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۶۰۰۰ تومان
خرید میله بارفیکس آیرون جیم


برچسب ها : , , , , , , , ,