خريد مجموعه 300000 انيميشن با فرمت gif آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید مجموعه ۳۰۰۰۰۰ انیمیشن با فرمت gif آنلاین

  • بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱

مجموعه 300000 انیمیشن با فرمت gif

توضیحات درباره مجموعه ۳۰۰۰۰۰ انیمیشن با فرمت gif :
کمپانی animation factory یکی از شرکتهای نرم افزار فعال در زمینه طراحی و عرضه انیمیشن های gif زیبا و بسیار با کیفیت است که تا به حال چندین پک کلکسیون منحصر به فرد خود را که شامل چند صد هزار انیمیشن با کیفیت gif است را منتشر کرده و توانسته طرفداران بیشمار علاقمند به این انیمیشن های کوچک ولی مفید را از مجذوب خود کند.

animation factory essential collection 3 محصول جدید این کمپانی، پکیج عظیم و کلکسیون بی نظیری از بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ انیمیشن بسیار با کیفیت gif در قالب ۱۲ سی دی یا ۲ دی وی دی است که همگی این ۳۰۰ هزار انیمیشن زیبا توسط انیماتور ها و طراحان این شرکت به صورت انحصاری خلق شده اند !

این انیمیشن های جذاب از تمامی موضوعات و دسته بندی ها می باشد، موضوعاتی همچون تجارت ، تحصیلات ، دینی و مذهبی ، مردم ، ورزشی ، حیوانات ، پرچم کشورها ، کودکان ، اتومبیل ، موزیک و هر موضوعی که به ذهن شما خطور می کند را دارا می باشد.

هر یک از ۱۲ cd موجود در پک essential collection 3 منو و دسته بندی جالب خود را دارد که دسترسی به تمامی انیمیشن ها از تمامی موضوعات و دسته بندی ها را در قالب یک محیط گرافیکی جالب و سبک و تحت مرورگر مانند internet explorer یا firefox ، سهل و آسان کرده است !

ویژگی های پک animation factory essential collection 3 در یک نگاه :

بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ انیمیشن gif انحصاری و زیبا و بسیار با کیفیت کمپانی animation factory .

هر یک از ۳۰۰ هزار انیمیشن این پک عمدتا در سایز های مختلف از کوچک تا بزرگ و همچنین با پس زمینه های سفید، سیاه و … وجود دارند که این امر تعداد فایلهای این پک را به بیش از میلیون می رساند !

بسیار ایده آل و عالی برای استفاده در صفحات وب ، ایمیل ها، انجمن های گفتگو ، اجرا ها و اسلاید ها و هر پروژه و جای دیگری که نیاز به این انیمیشن های مفید دارند !

تمامی ۳۰۰ هزار انیمیشن این پک انحصاری شرکت animation factory بوده و توسط طراحان این شرکت خلق شده است و هیچ یک تکراری و یا کپی نمی باشد !

نحوه خرید مجموعه ۳۰۰۰۰۰ انیمیشن با فرمت gif :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه ۳۰۰۰۰۰ انیمیشن با فرمت gif بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۹۰۰ تومان
خرید مجموعه 300000 انیمیشن با فرمت gif


برچسب ها : , , , , , ,