خريد مجموعه ي کامل صورت انسان ( the human face ) | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید مجموعه ی کامل صورت انسان ( the human face )

  • دی ۱۰ام, ۱۳۹۱

مجموعه ی کامل صورت انسان ( the human face )

توضیحات درباره مجموعه ی کامل صورت انسان ( the human face ) :
4 دی وی دی

مستندی فوق العاده زیبا که راجع به صورت انسان بحث می کند. این مستند شامل ۴ بخش می باشد: ۱) رو در رو ۲) اینجا به شما نگاه می کند ۳) زیبایی ۴) شهرت

در این مجموعه شما می آموزید که چگونه شخص دروغگو را از طریق صورتش شناسایی کنید و همچنین افراد عجیبی را خواهید که هر چند بار شما را ببینند باز هم شما را نمی شناسند و یاهنگامی که شما را برای بار دوم می بینند، اطمینان دارند که شما شخصی به شدت شبیه شخص قبلی ای که آنها دیده اند هستید، و نه خود آن شخص ! که در این مجموعه دلیل تمامی این مسایل برای شما آشکار خواهند شد. این مجموعه حتی به شما می آموزد که دماغ خود را چگونه به بهترین نحو عمل کنید ؟!؟! و اینها تنها بخشی از مو ضوع های این مجموعه ی مستند کاملاً علمی و طنز آلود هستند، و محشر ترین قسمت آن، قسمت ۳ (زیبایی) می باشد.

آیا واقعاً این مجموعه ارزش پول خرج کردن ندارد؟ در حالی که پرده از راز شخصیت درون تمامی افرادی که تا آخر عمرتون می بینید رو بر می داره …..

۴ دی وی دی – با زیر نویس انگلیسی – توجه: این فیلم تنها به زبان انگلیسی و با زیر نویس انگلیسی می باشد و زیر نویس فارسی ندارد !
(شماره ی مجوز : ۱۵۵/۷۸۵۶۲۱)

نحوه خرید اینترنتیمجموعه ی کامل صورت انسان ( the human face ) :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه ی کامل صورت انسان ( the human face ) بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان
خرید مجموعه ی کامل صورت انسان ( the human face )


برچسب ها : , , , , , ,