خريد مجموعه طرح هاي لايه باز image today مخصوص طراحان حرفه اي آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید مجموعه طرح های لایه باز image today مخصوص طراحان حرفه ای آنلاین

  • اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۱

مجموعه طرح های لایه باز image today مخصوص طراحان حرفه ای

توضیحات درباره مجموعه طرح های لایه باز image today مخصوص طراحان حرفه ای :
یکی از اصلی ترین نیازهای طراحان گرافیک به خصوص فتوشاپ کاران ، وجود طرح های از پیش آماده و لایه باز psd layouts برای استفاده در متن اثر میباشد که زیبایی خاصی را به اثر می بخشد. حال اگر این طرح ها به صورت لایه باز و psd باشند، کاربر به سادگی و آسانی با ایجاد تغییر در لایه ها میتواند انتخاب نامحدودی در طراحی و شکل بخش نهایی به اثر داشته باشد .
این مجموعه عظیم و گرانبها توسط کمپانی معروف و بزرگimage today در ۱۰ دی وی دی تهیه و توزیع شده است که تقریبا (نزدیک به ??%) شامل تمامی موضوعاتی مانند : رستوران های مدرن و سنتی ، فست فودها، طبیعت ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، موزیک ، موسیقی و رسانه های دیجیتال ، اینترنت ، ارکست و کنسرت ، انواع میوه ها و سبزیجات ، دکوراسیون منزل ، عروسی و ازدواج ، تکنولوژی ، فصول مختلف ، سازه های ساختمانی و مهندسی ، درس و تحصیل ، فیلم و سینما ، اعیاد مختلف و کریسمس ، گل و گیاه ، بک گراندهای مختلف و متنوع و … در بسیاری از زمینه ها شامل می شود .
کیفیت کلیه فایل ها بسیار بالا بوده (رزولوشن ??? برای امور مربوط به چاپ) و شما به آسانی می توانید فایلهای مورد نیاز خود را ویرایش کنید .

نحوه خرید مجموعه طرح های لایه باز image today مخصوص طراحان حرفه ای :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه طرح های لایه باز image today مخصوص طراحان حرفه ای بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان
خرید مجموعه طرح های لایه باز image today مخصوص طراحان حرفه ای


برچسب ها : , , , , , , , ,