خريد مجموعه سريال هاي نوروز 91(اورجينال) ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید مجموعه سریال های نوروز ۹۱(اورجینال) ارزان

  • دی ۶ام, ۱۳۹۱

مجموعه سریال های نوروز 91(اورجینال)

توضیحات درباره مجموعه سریال های نوروز ۹۱(اورجینال) :
شماره مجوز:۱۵۵/۹۰۶۵۴

چک برگشتی – دست بالای دست – خنده بازار نوروز ۹۱ فراموشی – سیر و سرکه – کلاه قرمزی۹۱ – سریال نقطه سر خط به همراه ویژه برنامه ۱۱ ساعته فوق العاده زیبای تحویل سال ۱۳۹۱

سریال تلویزیونی چک برگشتی: شبکه اول سیما (نوروز ۱۳۹۱)
کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: امیر جعفری، هدایت هاشمی، ریما رامین‌فر، هومن برق‌نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، بهاره رهنما …

خلاصه: امیرجعفری در این سریال نقش جوانی به ‌نام لطیف را دارد که به ‌تازگی از زندان آزاد شده‌است. او قصد دارد با فراموش کردن سو‌‌ء‌سابقه خود برای امرارمعاش شغل تازه‌ای دست و پا کند، ولی به ‌هر جا که می‌رود، به‌ خاطر سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی‌شود به او کار دهد. او به هرجا که می‌رود، با در بسته روبه‌رو می‌شود. مشکلات او اما با ماجرای یک چک برگشتی دوبرابر می‌شود.

سریال تلویزیونی "دست بالای دست" : شبکه سوم سیما (نوروز ۱۳۹۱)
کارگردان: محسن یوسفی
بازیگران: فتحعلی اویسی، رضا فیض نوروزی، جوادعزتی، یوسف تیموری، بهاره افشاری، مجید مشیری، زهره مجابی، خشایار راد، علیرضاجعفری، زهره مجابی
خلاصه: داستان پسر فقیری است که عاشق دختر پولداری شده و با کمکهای گوناگون سعی می کند خود را پولدار نشان بدهد که بتواند دختر را به چنگ آورد ،از طرفی پدر دختر دچار مشکلات مالی و کاری زیادی شده و قصد مهاجرت دارد … پسر با کمکهای گوناگون نهایتا دختر را عقد میکند و وکالت کاری از پدرزن میگیرد… پدر زن از کشور خارج می شودو پسر با مشکلات تنها می ماند و….

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!

برنامه طنز "خنده بازار ۹۱": شبکه سوم سیما (نوروز ۱۳۹۱)
کارگردان: شهاب عباسی
بازیگران: شهاب عباسی، کوروش معصومی ، سیاوش مفیدی و ….
خلاصه: ساختار کلی این برنامه بر منوال شوخی با برنامه های تلویزیونی و مسائل روز مره اجتماعی بر مبنای باز سازی کمدی برنامه ها که با گریم و دکور کاملا مشابه برنامه های اصلی ساخته می شود . آنچه در نهایت باعث جذابیت برنامه خنده بازار میشود ،همین تشابه ظاهر و محتوا در قالب طنز است.

سریال تلویزیونی "فراموشی" : شبکه تهران (نوروز ۱۳۹۱)
کارگردان: سعید سلطانی
بازیگران: محمد کاسبی، برزو ارجمند، رضاداوودنژاد ، مهران رجبی ، فلامک جنیدی، سحر جعفری و ….

خلاصه: داستان سریال درباره شخصیتی به نام حاج رحیم، بازاری ساکن یکی از شهرستان‌های اطراف تهران است که طبق عادت هر سال، مقدمات پذیرایی از فرزندانش را که در ایام عید به میهمانی او می‌آیند، آماده می‌کند، همه چیز تقریبا آماده است که ناگهان فرزندان او از تهران تماس می‌گیرند و به بهانه این که در روزهای عید گرفتاری دارند از آمدن به شهرستان امتناع می‌ورزند.

به همراه ویژه برنامه ۱۱ ساعته فوق العاده زیبای تحویل سال ۱۳۹۱

با اجرای زیبای احسان علیخانی و مهمانان ویژه از هنرمندان !

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال با اجرای "احسان علیخانی" و با حضور هنرمندان و چهره های شناخته شده از جمله فرزاد فرزین، رضا صادقی، بهاره رهنما، مهدی یراحی، مهدی رحتمی، مصطفی دنیزلی و …

نحوه خرید اینترنتیمجموعه سریال های نوروز ۹۱(اورجینال) :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه سریال های نوروز ۹۱(اورجینال) بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۶۰۰۰ تومان
خرید مجموعه سریال های نوروز 91(اورجینال)


برچسب ها : , , , , , ,