خريد مجموعه ديکشنري هاي پيشرفته longman suite 2011 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید مجموعه دیکشنری های پیشرفته longman suite 2011

  • اسفند ۲ام, ۱۳۹۱

مجموعه دیکشنری های پیشرفته longman suite 2011

توضیحات درباره مجموعه دیکشنری های پیشرفته longman suite 2011 :
مشخصات محصول:
نوع و تعداد: ۲ عدد dvd
توضیح محصول
فرهنگ لغت معاصر لانگمن
بسیاری از دانش آموزان قبل از خرید دیکشنری همواره این سئوال را مطرح می کنند که کدام دیکشنری را باید خرید؟ همه ساله دیکشنری های متعددی منتشر می شود و اینکه بخواهیم برجسته ترین و بهترین آنها را انتخاب کنید، کار دشواری به نظر می رسد. با این حال همه آنها می توانند پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشند. اما برخی دیکشنری ها مزایای ارزنده ایی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. دیکشنری لانگمن قدرتمندترین فرهنگ لغت و جامع ترین و کاملترین دیکشنری است که نسخه جدید آن با عنوان longman dictionary of contemporary english عرضه می شود.
دیکشنری لانگمن (نگارش جدید) یک فرهنگ لغت جامع و بسیار قدرتمند با بانک اطلاعاتی بالغ بر ۱ میلیون جمله، عبارت و کلمه می باشد. به کمک این دیکشنری می توانید با استفاده از مثال های طبیعی، تمرین های شنیداری، تمرین های برگرفته از روزنامه ها، مجلات و تصاویر متعدد یادگیری زبان انگلیسی را برای خود راحت تر کنید. همچنین مجموعه کاملی از گرامر و دستور زبان انگلیسی در آن گنجانده شده است. این مجموعه شامل تعداد زیادی جملات محاوره ای اضافه شده برای لغات و حاوی یک ملیون جمله و کلمه برگرفته شده از کتاب ها و روزنامه ها می باشد. همچنین دارای یک دایره المعارف رایگان می شود.
در این مجموعه مثالهای طبیعی با تلفظ امریکایی و انگلیسی، هزاران کلمه و اصطلاح؛ همراه با معانی آنها گنجانده شده است. در نسخه جدید دیکشنری لانگمن برای جستجوی هرکلمه، فونتهای آبی و قرمز، کادرهای سایه دار، نوشتارهای تیره و کلمات مشخص شده بعنوان راهنمای شما ارائه می گردد که در پیدا کردن سریع هر واژه بسیار تأثیرگذار است. در این مجموعه امکاناتی ارائه شده که با یافتن اطلاعات مربوط به واژه و توضیحات مفید در هرچه سریعتر پیدا کردن کلمه به شما کمک می کند. این دیکشنری مانند پردازشگر لغات، ابزار مفیدی محسوب می شود که برای دانش آموزان و تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی فوق العاده کارآمد است. ضمن اینکه حاوی ویژگیهای مفید با کاربری آسان است. س

فهرست لغات این دیکشنری محتوی بیش از ۲۰۰۰ واژه است. تعداد واژگان این فهرست می تواند بهترین مزایا را برای تمامی کاربران به ارمغان بیاورد. علاوه بر فهرست لغات، نقشه چند کشور از جمله بریتانیا، امریکای شمالی، استرالیا و نیوزلند و جدول محاسبات و وزن، بعلاوه لیست افعال بی قاعده و یک صفحه مجزا با تصاویر کنار هم و منابع و مأخذ اضافی در این نسخه معرفی شده است. در بخش language notes مدلهایی از خودآموز محبوب، محاوره های مبتنی بر واقعیت (مانند معذرت خواهی، دعوت کردن کسی و …..)، اصطلاحات و چندین موضوع دیگر ارائه شده است.
این مجموعه از جذابیت ویژه و محبوبی برخوردار است، کاربران به آسانی می توانند از آن استفاده کنند و در میان فهرست واژه ها، کلمات مرتبط با لغت را به شکلی کارآمد جستجو کنند. برای هر کلمه تلفظ امریکایی و انگلیسی و نقش آن؛ اسم، صفت، ضمیر و غیره ارائه شده است. جملات و عباراتی که در این مجموعه ارائه شده، یکی از مهمترین ویژگیهای دیکشنری لانگمن بشمار می رود و علاقمندان بسیار زیادی نیز دارد.
یک ویژگی که امیداریم همچنان بهبود پیدا کند، کادری است که نمودارهای میله ایی آن برای مقایسه میزان کاربری گفتاری و نوشتاری واژه خاص درنظر گرفته شده است. بطورمثال، مترادف commence، دو کلمه start و begin است که نوع کاربرد آنها در جملات کاملاً متفاوت است. start بیشتر در گفتار بکار برده می شود، در حالیکه begin اغلب در نوشتار کارایی دارد و commence یک کلمه رسمی است که بطور باور نکردنی فراتر از هر دو مورد فوق کاربرد دارد. با استفاده از این امکانات دانش آموزان یاد می گیرند که هر کدام از لغات را در کجا بکار ببرند.

سایر ویژگیهای این مجموعه عبارتند از:
– مثالهای طبیعی همراه با تلفظ آمریکایی و بریتیش
– بالغ بر ۸۸۰۰۰ جمله محاوره ای برای لغات
– حاوی یک میلیون جمله بر گرفته شده از کتابها و روزنامه ها
– ۲۰۷ هزار کلمه و اصطلاح همراه با معانی

longman pronunciation dictionary

فرهنگ لغت تلفظ لانگمن
در نسخه جدید این مجموعه طیف گسترده ایی از تلفظ واژگان انگلیسی ارائه شده که توسط اساتید برجسته و زبانشناسان مشهور گردآوری شده است. در واقع این بخش از فرهنگ لغت معاصر با استفاده از الفبای آواشناسی بین المللی که، در حال حاضر سیستم رایج در فرهنگ لغت انگلیسی محسوب می شود، طراحی شده است. فرهنگ لغت تلفظ لانگمن منبع جامع و کاملی است که در بحث آواشناسی و تلفظ صحیح لغات، کاربران را با انواع صداها و آواها آشنا می کند.

longman exams dictionary

فرهنگ لغت آزمون لانگمن
در این بخش با بیش از ۱۰هزار مترادف و متضاد آشنا خواهید شد. این دیکشنری تنها فرهنگ لغت محبوبی است که واژگان academic word list را برای دانش آموزان و دانشجویان مشخص کرده است و تضمین کننده موفقیت آنها در تحصیلات دانشگاهی می باشد. در بخش واژگان بیش از هزار study notes، دستور زبان و اشتباهات عمومی معرفی می شود. همچنین حاوی ۱۶۰هزار مثال با کاربری طبیعی، ۳هزار لغت پرکاربرد در محاوره ها و نوشتار می باشد.

ساختار کلمه
در این بخش دانش آموزان می توانند برای موضوعات امتحانی عمومی بر واژگان زبان انگلیسی تمرکز کنند. topic activator ابزار بسیار کارآمدیست که کلید واژه را برای هر موضوع دسته بندی می کند. مثلاً کلید واژه مربوط به طبیعت، کامپیوتر و یا رسانه ها هر کدام بطور مجزا دسته بندی می شوند.

مهارتهای نوشتاری
شما می توانید با استفاده از امکانات این بخش مهارتهای نوشتاری خود را با essay activator تقویت کنید که شامل ارائه کلمات مرتبط با هر لغت، ترتیب قرار گرفتن کلمه در جمله به همراه مثالهای گوناگون می باشد.

آزمون
با ارائه تمرینات گسترده و آزمونهای مفید در یک محیط شبیه سازی شده و مجازی می توانید بیش از ۳۵ ساعت آزمون را برگزار کنید. در این بخش بیش از ۱۰۰۰ تمرین شنیداری اضافه شده و جهت تمرین امتحان، نمونه تست های تافل، ایلتس، fce، cae و toeic درنظر گرفته شده است.

مربی آزمون
دانش آموزان می توانند با استفاده از مربی مجازی به تمرینات خود ادامه دهند و شانس موفقیت خود را در امتحانات بالا ببرند. در این بخش یک مربی مجازی در کنار شما حضور دارد که مهارتهای کلیدی در پاسخ به آزمون ها، استراتژی تمرین جهت بهبود مهارتهای نوشتاری و … را به شما آموزش می دهد.

longman advanced american dictionary

فرهنگ لغت پیشرفته امریکایی لانگمن
این دیکشنری منابع اصلی برای دانش آموزان سطوح پیشرفته و دبیران ارائه می دهد و دارای بیش از ۴هزار واژه در یک دائره المعارف جامع و بر اساس گروه بندی های مختلف از جمله افراد، مکانها و سازمانها است. این بخش از برنامه به شما این مکان را می دهد تا با واژگان، لغات و اصطلاحات امریکایی که بطور طبیعی در نوشتار و محاوره آنها بکار برده می شود، دسترسی داشته باشید. این فرهنگ لغت اولین دیکشنری اصلی انگلیسی امریکایی است که در سطح پیشرفته عرضه می گردد و شامل:
– مجموعه ایی از محاوره های امریکایی ست که حاوی ۵میلیون کلمه است.
– مجموعه تعاملی با ۸۴هزار واژه تلفظ شده و ارائه ریشه کلمات
– مجموعه نوشتاری امریکایی بالغ بر ۵۰میلیون لغت
– مجموعه عظیم برگرفته از واژه های مطبوعاتی از linguistic data consortium
و حاوی ۱۰ میلیون لغت از مجموعه longman learners

امکانات و قابلیتهای منحصر به فرد فرهنگ لغت امریکایی پیشرفته لانگمن به شرح زیر می باشد:
– حاوی ۸۴هزار لغت و عبارات
– ۶۶هزار جملات طبیعی جهت آشنایی با کاربرد کلمات و عبارات
– دارای کلمات جدید، اصطلاحات و جملات بروز رسانی شده در متون تجاری، کامپیوتری، علمی و ادبی
– نمونه تست های آماده تافل در ۴۰ صفحه
– نکات ساده جهت راهنمایی دانش آموزان جهت درک سریع معنای کلمات
– ۲۴ هزار جملات ترکیبی و عبارت
– ۳هزار واژه پرکاربرد نوشتاری و محاوره ایی در زبان انگلیسی
– الگوهای گرامری مشخص
– دایره المعارف عظیم و گسترده

در این مجموعه دانش آموزان با ۸۷ هزار محتوای لغات و ساختار جمله در زبان انگلیسی آشنا خواهند شد. همچنین هزاران واژه در علوم مختلف از جمله علوم اقتصادی، سیاسی، ادبیات و هنر نیز ارائه شده است.

نحوه خرید مجموعه دیکشنری های پیشرفته longman suite 2011 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه دیکشنری های پیشرفته longman suite 2011 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۰۰۰ تومان
خرید مجموعه دیکشنری های پیشرفته longman suite 2011


برچسب ها : , , , , , , , ,