خريد مجموعه حرکات ورزشي مخصوص افزايش قد2011 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد۲۰۱۱

  • دی ۵ام, ۱۳۹۱

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد2011

توضیحات درباره مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد۲۰۱۱ :

ر مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! شاید کمی تعجب کرده باشید ولی ۱۰۰ % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت ، بیش از ۹۵ % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد . اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خود برساند ، ۱۰۰% به میزان قابل توجهی ( حد اقل ۳ سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل ۳ سانتیمتر رشد قد شما فارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد ۲۰ ساله ، موفقیت در این روش را حداقل ۶سانتیمتر در نظر می گیریم و آن را تضمین می کنیم . چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برای افراد بالای ۲۰ سال و کمتر از ۲۵ سال حد اقل رشد قد ۴ سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از ۲۵ سال ، ما حد اقل رشد ۳ سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات در سنین نوجوانی می تواند تا ۱۰ سانتیمتر در مدت ۲ یا ۳ سال در میزان رشد قد شما تآثیر بگذارد .

خانم ها و آقایان دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید زیرا فقط با روزی یک ساعت تمرین می توانید به قد دلخواه خود برسید.

* بدون نیاز به جراحی و دارو *

این کیت با ارزش برای گروه سنی بین ۱۰ الی ۳۵ سال مورد استفاده قرار می گیرد و شامل یک کتابچه ترجمه شده به فارسی در ۴۶ صفحه و ۲ عدد dvd می باشد.

توضیحات این مجموعه بصورت ورزش طی dvd‌های تصویری توسط مربیان اروپایی ارائه شده است.دوره درمان ۴۰ روز الی ۳ ماه است و میزان افزایش قد بین ۸ الی ۱۵ سانت می باشد.

پس از سالها تلاش و تحقیقات توسط محققین و متخصصین و ارائه نظریه‌های مختلف ، امروزه اثبات شده است که تمرینات مخصوص و مشخص ورزشی بهترین و موثر ترین روش برای افزایش قد می باشد .

بسیاری بر این باورند که افزایش قد تنها و تنها در سنین رشد امکان پذیر است ، البته این موضوع کمی جای بحث دارد . نه تنها در سنین رشد بلکه بعد از آن نیز تا حدود سن ۳۵ سالگی هنوز این امکان وجود دارد که بتوان به میزان قابل ملاحظه‌ای قد خود را افزایش داد ، اما در این سنین دیگر با حرکات ساده ورزشی چنین مقصودی حاصل نخواهد گشت . تنها و تنها این امر توسط حرکاتی مخصوص و بسیار ساده امکان پذیر است .

بسیاری از مردم وقتی نا امید از افزایش قد خود به بعضی متخصصین مراجعه می نمایند ، با پیشنهاد‌های بسیار خطرناکی همچون عمل جراحی و …. که نه تنها بسیار خطرناک است بلکه هزینه‌های بسیار هنگفتی نیز دارد روبرو می شوند .

مشخصات محصول :

دوره تمرین ۴۰ تا ۹۰ روز

افزایش ???? تضمینی ? تا ?? سانتی متری قد

دارای تائیدیه از وزارت بهداشت ژاپن

مجموعه در ۲ dvd تصویری و یک کتاب ۴۶ صفحه ایی

همراه با رژیم غذایی مناسب و آموزش کامل به صورت تصویری و کتبی

و نحوه استفاده درست محصول به همراه جدول قد و سایز در افراد مختلف

بدون محدودیت سنی

آموزش حاوی :ایروبیک و شارون و یوگا (حرکات خاص)

بهترین روش برای بلند کردن قد، روشی نوین و قابل استفاده در منزل و بدون نیاز به هیچ وسیله خاص

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

در مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! شاید کمی تعجب کرده باشید ولی ۱۰۰ % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت ، بیش از ۹۵ % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد . اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خود برساند ، ۱۰۰% به میزان قابل توجهی ( حد اقل ۳ سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل ۳ سانتیمتر رشد قد شما فارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد ۲۰ ساله ، موفقیت در این روش را حداقل ۶سانتیمتر در نظر می گیریم و آن را تضمین می کنیم . چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برای افراد بالای ۲۰ سال و کمتر از ۲۵ سال حد اقل رشد قد ۴ سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از ۲۵ سال ، ما حد اقل رشد ۳ سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات در سنین نوجوانی می تواند تا ۱۰ سانتیمتر در مدت ۲ یا ۳ سال در میزان رشد قد شما تآثیر بگذارد.

این مجموعه برای خانمهای باردار هم هیچ ضرری ندارد و از طرف وزارت بهداشت ژاپن تائید شده است.

تهیه مجموعه بالا به تمامی خانمها و آقایانی که برای زیبایی اندام خود تلاش می کنند توصیه می شود.

نحوه خرید اینترنتیمجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد۲۰۱۱ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد۲۰۱۱ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد2011


برچسب ها : , , , , , ,