خريد فرصت هاي سرمايه گذاري در خراسان رضوي ( ??? هزار فرصت شغلي) آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید فرصت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی ( ??? هزار فرصت شغلی) آنلاین

  • اسفند ۴ام, ۱۳۹۱

فرصت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی ( ??? هزار فرصت شغلی)

توضیحات درباره فرصت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی ( ??? هزار فرصت شغلی) :
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی خواستار همکاری مردم در بخش حفاظت از بناها و آثار تاریخی شد و گفت: به علت پراکنش زیاد این بناها، حفاظت از آنها نیاز به همکاری و مشارکت مردم دارد زیرا این امر مهم تنها از عهده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری بر نمی آید.

مدیر کل طرح‌های توسعه و تسهیلات معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در گفت‌وگویی تفصیلی، آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری‌های حوزه‌ی گردشگری و طرح‌های پیشنهادی را در این حوزه تشریح کرد.

هدف نهایی این دفتر، جذب سرمایه‌گذاران بیش‌تر است
علی‌اکبر قدمگاهی حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و اقدام برای تهیه‌ی برخی طرح‌های مشاوره‌یی و تفصیلی را از مهم‌ترین فعالیت‌های دفتر طرح‌های توسعه و تسهیلات دانست و گفت: تهیه‌ی بسته‌های سرمایه‌گذاری، طرح‌های جامع گردشگری استان‌ها، محورها و قطب‌های گردشگری از طریق مشاوران، تنظیم قراردادها و پی‌گیری امور بانکی و تسهیلات برای اختصاص به پروژه‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های این دفترند.

وی با بیان این‌که فعالیت این دفتر فقط به پی‌گیری حمایت‌های تسهیلاتی منتهی نمی‌شود، اظهار داشت: موضوع حمایت‌های قانونی، شناسایی خلأ‌های قانونی و تهیه‌ی پیش‌نویس‌های قانونی برای پیشنهاد به دولت و مجلس از طریق امور کارشناسی‌شده نیز از وظایف و دستور کارهای دفتر طرح‌های توسعه و تسهیلات در معاونت سرمایه‌گذاری‌اند.

قدمگاهی به حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری از طریق اعمال حمایت‌های یارانه‌یی اشاره کرد و ادامه داد: در برخی موارد، برای توجیه دریافت تسهیلات برخی پروژه‌ها، بخشی از سود کارمزد بانک را به‌صورت یارانه به متقاضی سرمایه‌گذاری می‌دهیم تا طرح، توجیه اقتصادی کافی پیدا کند.
وی به پی‌گیری معافیت‌های مالیاتی و تخفیف‌های سرمایه‌گذاران حوزه‌ی گردشگری اشاره کرد و افزود: در مجموع، دفتر طرح‌های توسعه و تسهیلات معاونت سرمایه‌گذاری ایجاد سهولت در روند سرمایه‌گذاری‌های گردشگری و جذب هرچه بیش‌تر آن‌ها را هدف نهایی خود قرار داده است.

سرویس‌آپارتمان‌ها؛ طرح جدیدی برای جذب گردشگر
مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه و تسهیلات معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تلاش این سازمان برای اجرای شیوه‌ای جدید از سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی تأسیسات گردشگری خبر داد و گفت: «سرویس‌آپارتمان‌ها» در واقع همان هتل‌آپارتمان‌ها هستند که قرار است، قوانین بهره‌برداری، نظارت، درجه‌بندی و همه‌ی امور آن‌ها مانند هتل‌آپارتمان‌ها باشد، اما از نظر سرمایه‌گذاری و نظام تأمین مالی ساخت و احداث، تفاوت‌هایی داشته باشند و کم‌تر به‌دنبال وام و تسهیلات بانکی باشند.
قدمگاهی با بیان این‌که احداث سرویس‌آپارتمان‌ها در گردشگری دنیا مرسوم است، اظهار کرد: در ایران، شرایط خاص قوانین و مقررات، ساخت این نوع تأسیسات را متمایز می‌کند.
وی قوانین مالکیت را از جمله موارد متمایزکننده‌ی ساخت سرویس‌آپارتمان‌ها دانست و افزود: این مدل سرمایه‌گذاری به این ترتیب است که هریک از واحدهای هتل‌آپارتمان‌ها از قابلیت استقلال و دریافت سفر شش‌دانگ به شرط حفظ کاربری اقامتی برخوردارند

خراسان شمالی
خراسان شمالی با ??/???کیلومتر مربع وسعت و??????نفر جمعیت دارای?شهرستان (بجنورد . اسفراین .شیروان . جاجرم .گرمه. مانه و سملقان و فاروج ) ??بخش ??دهستان و بیش از ???? روستای دارای سکنه می باشد. این استان از شمال کشوربا ترکمنستان (با ???کیلومتر مرز مشترک ) از شرق و جنوب با استان خراسان رضوی از جنوبغربی با استان سمنان و از مغرب با استان گلستان هم مرز است.

ارتفاعا تیهمچون آلاداغ , سا لوک , می سی نو یا مان داغی از مهمترین ارتفاعات و رودخانه اترک بهعنوان تنها روزخانه دائمی وپر آب شمال شرق کشور دراین استان جریان دارد.

آب و هوا :
———-

آب و هوای این استان متنوع ولی در مجموعمعتدل کوهستانی است که رشته کوه کپه داغ در قسمت شمالی و کوههای آلاداغ و شاه جهاندر جنوب استان ، دشتهای مرکزی را احاطه نموده اند که زمینه بسیار مناسبی برایکشاورزی و دامپروری و تولید میوه در این استان ایجاد شده است .
منابع آب :
———–

وجود تنها رودخانه دائمی و پر آب شرق ایران ، اترک و سرشاخههای متدد آن و چشمه سارهای این استان و احداث چهار سد بزرگ به نامهای بیدوازاسفراین ، شورک و بارزوی شیروان و شیرین دره مانه و سملقان در تأمین منابع آب ایناستان اهمیت ویژه ای دارند ، میزان بارندگی در این استان در نواحی مختلف از ??? تا???میلی لیتر متغیر است .
تنوع اقلیم های مختلف در استان خراسان شمالی به دلیلو جود کوهستان ها جنگل ها ، مراتع وسیع و منابع آب سرشار بسیار چشمگیر می باشد .

تاریخ و فرهنگ :

تاریخ و تمدن استان خراسان شمالیبسیار کهن است ، این سرزمین در زمان اشکانیان از بلاد مهم نساء و اقوام پارت بوده ودر طول تاریخ ، قبل و بعد از اسلام گذر گاه اقوام گوناگون و حکومت های دوران مختلفبوده است .
محوطه باستانی معروف به پهلوان و تپه حیدران جاجرم قدمتی بیش از?????سال دارد
خراسان شمالی (گنجینه فرهنگ ها ) با قومیت های مختلف کرمانج , فارس (تا ت) ,ترک ,ترکمن , کرد و اقلیتهای بلوچ ,عرب ,لر , ترک ها و فارسهایمهاجر دیار وفاق مذهب و قومیت می با شد.
آرامگاه امازاده سید عباس ( معصومزاده ) ،بنای تاریخی آینه خانه مفخم و عمارت سردار مفخم در بجنورد ، مسجد جامع جاجرم ، قلعهجلال الدین خوارزمشاه ، خواجه مهزیار ، رباط قلی ، رباط عشق و رباط قره بیل درشهرستان جاجرم ، کلیسای اسپاخو قدیمی ترین اثر باستانی شمال شرق کشور و امامزاده دلاور در شهرستان مانه و سملقان ، آرامگاه امامزاده حمزه رضا در زیارت شیروان ،خرابه های شهر باستانی بلقیس در اسفراین ، امامزاده سید حمزه در ینگه قلعه شهرفاروج و دهها اثر تاریخی و زیارتی دیگر برخی از نقاط تاریخی و زیارتی این استان راشامل می شوند
مناظر طبیعی و ییلاق ها :
—————————-

بخشقابل توجهی از پارک ملی گلستان و روستای زیبای درکش در مانه سملقان ، روستاهایاسفیدان و مهنان در بجنورد ، زوارم و گلیان در شیروان روئین و سارمران در اسفراین ،مایوان و خسرویه در فاروج از نقاط تفریحی و ییلاقی استان خراسان شمالی محسوب میشوند .
همچنین تفرجگاه معروف بش قارداش در ? کیلومتری جنوب بجنورد پارک زیبایباباامان در ? کیلومتری شرق بجنورد ، شیرکوه شیروان و پارک های بزرگ قائم و ملت دراسفراین نیز مسافران و زائران شیفته امام رضا ( ع ) را برای اقامت شبانه به سوی خودمی کشانند .
چشمه آب گرم ایوب پیغمبر در دهستان گیفان نیز از خواص طبی ویژه ایبرخوردار است .
قومیتها و مردم شناسی :
—————————-

مردم استان خراسان شمالی از اقوام کرمانج، فارس تات ترک ، ترکمن و اقلیتهای قومی گوناگون دیگر مانند :
بلوچ ، عرب ،لر ، ترک های مهاجر و فارس های مهاجر تشکیل شده است . این استان کانون وحدت قومیتهاو??? هزار فرصت شغلی مختلف می باشد

جایگاه صنعت :
—————-

مجتمععظیم پتروشیمی و کارخانه سیمان بجنورد ، مجتمع فولاد اسفراین نیروگاه بزرگ برق وکارخانه قند و الیاف شیروان ، کارخانه آلومینای جاجرم ، کارخانه های متعدد پنبه پاککنی ، صنایع غذایی ، ساختمانی ، کشاورزی و دهها پروژه بزرگ و کوچک دیگر نشانگرجایگاه ویژه این استان در صنعت کشور است .
دامپروری و کشاورزی :
————————

حاصلخیزی خاک و بارندگی مناسب باعث شده تا ازنظر تولیدات زراعی و باغی و دامپروری این استان از موقعیت ممتازی در کشور برخوردارباشد .
تولید بیش از ?? نوع محصول کشاورزی و باغی نشانه توان بالای تولید دراین استان می باشد .
وسعت مراتع استان بالغ بر ?/? میلیون هکتار ، اکثراٌ مراتعمرغوب است .
وسعت جنگلهای پهن برگ ???/?? هکتار ، وسعت جنگل های سوزنی برگ ???/??? هکتار ، وسعت اراضی دیم کشاورزی ???/??? هکتار و اراضی آبی بالغ بر ???/???هکتار می باشد .

سوغات استان خراسان شمالی :
————————————-

آبنبات ( شکر پنیر ) بجنورد ،چاروق بجنوردی ، قالیچه ها و پشتی های ترکمنی و کردی ، کلاه کرکی ، چادر شبو حوله دستی اسفراین و جاجرم ، کشمش و آجیل فاروج ، خشکبار و سیب بهره شیروان ،انگور رازقی ( کلاداری ) بدرانلوی بجنورد ، هلوی درکش و … رابه عنوان سوغاتی هایاین استان می توان نام برد.
+
(آلبم پروژه های آماده ی سرمایه گزاری بخش گردشگری استان خراسان رضوی)

نحوه خرید فرصت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی ( ??? هزار فرصت شغلی) :
لطفاً برای خرید سریع و راحت فرصت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی ( ??? هزار فرصت شغلی) بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۵۰۰ تومان
خرید فرصت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی ( ??? هزار فرصت شغلی)


برچسب ها : , , , , , , , ,