خريد سير خرد کن گارليک پرو garlic pro شگفت انگيز آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro شگفت انگیز آنلاین

  • اسفند ۶ام, ۱۳۹۱

سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro شگفت انگیز

توضیحات درباره سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro شگفت انگیز :
اگر اهل آشپزی کردن و کار آشپز خانه باشید شاید با من هم عقیده باشید. تا چندی پیش پوست کندن از سیر و پیاز و خرد کردن آنها از زجر آور ترین کار های آشپزخانه بود. سیر خرد کن اعجاب انگیز امروز یکی از همین وسایل مفید و ضروری آشپز خانه است که به کمک آن می توانید به راحتی سیر را برای غذا خرد کنید بدون آنکه پوست دست شما نسبت به اسانس و یا بوی سیر آزرده شود.
آیا همیشه برای رنده کردن سیر به مشکل بر می خورید؟ دستگاه سیر خردکن که به راحتی مشکل رنده کردن سیر و گردو و ….. را حل میکند روش خرید: برای خرید این محصول، از لینک زیر وارد شده پس از تکمیل فرم خرید، سفارش خود را در محل دلخواهتان تحویل گرفته، سپس وجه کالا و خدمات را به مامور پست بپردازید.
نکته خیلی مهم : به سبدهای خرید دقت کنید اگر خرید دیگری در سایت میخواهید داشته باشید خرید پستی را کلیک نکنید از لیست شاخه ها وارد شوید و خرید های خودرا به سبدهای خرید اضافه کنید تا در هزینه پستی شما صرفه جوئی شود.
طرز استفاده سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro:

استفاده از آن نیاز به هوش سر شاری ندارد. ابتدا یک جفت دستکش یک بار مصرف آشپز خانه را می پوشید و پوست سیر را با کمک کارد آشپزخانه جدا می کنید. سپس درب این سیر خرد کن را باز کرده و سیر ها را لابه لای تیغه های استیل آن جای میدهید.

بعد درب انرا میبندیم و چند بار سر انرا میچرخانیم

و حال سیر خرد شده در اختیار شما قرارمیگیرد

با این سیر خرد کن کار شما بسیار راحت خواهد شد از این وسیله میتوانید بر ای خرد کردن گردو و …. نیط استفاده کنید

نحوه خرید سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro شگفت انگیز :
لطفاً برای خرید سریع و راحت سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro شگفت انگیز بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان
خرید سیر خرد کن گارلیک پرو garlic pro شگفت انگیز


برچسب ها : , , , , , , , ,