خريد سريال طنز باغ مظفر – اورجينال ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید سریال طنز باغ مظفر – اورجینال ارزان

  • بهمن ۵ام, ۱۳۹۱

سریال طنز باغ مظفر - اورجینال

توضیحات درباره سریال طنز باغ مظفر – اورجینال :
سریال «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری پس از مجموعه‌ی طنز «شب‌های برره» ساخته ‌شد و از اوایل آذرماه ?? کلید خورد و پیش تولید این سریال دو ماه به طول انجامید . این سریال از شبکه سه سیما پخش شد . در سریال «باغ مظفر» مهران مدیری و محمدرضا هدایتی نقش دو خان قدیم ایرانی را بازی می‌کنند که هر دو در باغی که ایوان آن توسط نردهای آهنی از هم جدا شده است، زندگی می‌کنند این دو در حالی در زندگی مدرن امروز ادامه حیات می‌دهند که هم‌چنان فکر و شیوه‌ی زنگی شان متعلق به گذشته است.

خانه‌های هر دوی این شخصیت‌ها با تلفیقی از وسایل قدیمی و جدید چیده شده و لباس‌هایشان به دوره‌ای برمی‌گردد که به گفته‌ی آوا سلطانی عربشاهی (طراح لباس سریال باغ مظفر) تداعی‌کننده‌ی مقطع تاریخی یا قومیتی خاص نباشد.

مهران مدیری در نقش مظفرخان دو فرزند دارد که نقش آن‌ها را سیامک انصاری و سحر جعفری جوزانی بازی می‌کنند. دختر مظفر خان به تبعیت از پدرش زندگی کاملا سنتی دارد و اما کامران پسر مظفر خان که در اداره‌ای امروزی مشغول به کار است طرز فکری کاملا متفاوت دارد و این تفکر حتی در دکوری که به عنوان اتاق وی طراحی شده نیز نمود دارد. داستان سریال «باغ مظفر» در اداره‌ای که کامران در آن مشغول کار است شروع می‌شود و سپس به خانه‌ی خان‌های مظفر زرگنده کشیده خواهد شد.

نادر سلیمانی که پس از مدت‌ها در این سریال مجددا با مهران مدیری همکاری دارد نقش رییس شرکت را بازی می‌کند و شقایق دهقان در نقش دختر وی ظاهر شده است که بعدها ارتباط نزدیکتری با خانواده مظفر زرگنده پیدا خواهد کرد. در خانه‌ی دیگر منصور خان مظفر زرگنده (محمدرضا هدایتی) به همراه کــلفــتش تنها زندگی می‌کند و زن و فرزندی ندارد. او نیز همانند مظفر خان زندگی کاملا سنتی را پیش گرفته است.

شماره مجوز ۱۵۵/۹۶۳۶۳

این محصول بی نظیر در قالب۲ عدد دی وی دی عرضه می شود.

نحوه خرید اینترنتیسریال طنز باغ مظفر – اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت سریال طنز باغ مظفر – اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۲۰۰ تومان
خرید سریال طنز باغ مظفر - اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,