خريد سريال امام علي عليه سلام ( ارجينال) ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید سریال امام علی علیه سلام ( ارجینال) ارزان

  • بهمن ۱ام, ۱۳۹۱

سریال امام علی علیه سلام ( ارجینال)

توضیحات درباره سریال امام علی علیه سلام ( ارجینال) :
مجموعه تلویزیونی امام علی (علیه السلام) نام سریالی بود که به زندگی امام علی می‌پرداخت و به کارگردانی داوود میرباقری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه شده بود. این سریال که در سال ???? از شبکه اول سیما پخش شد به عنوان یکی از شاهکار های سریالی تولید شده در تاریخ ایران شناخته شد.

توجه ویژه مسوولین صداوسیما به ساخت مجموعه های مذهبی ـ تاریخی سبب شد تا در سال ???? ، سریال امام علی(ع) به کارگردانی داود میرباقری کلید بخورد. این دانش آموخته رشته مهندسی معدن که پیش از این ساخت دو سریال به یادماندنی «رعنا» و «گرگ ها» را در سابقه کاری خود داشت و البته با آثاری چون «معرکه درمعرکه»، «دندون طلا» و«عشق آباد»و… از چهره های شناخته شده در بین تئاتر دوستان برخوردار بود، ابتدا در سال ???? فیلم نامه ای را با عنوان اولیه «خاری در گلو» با محورمیت زندگی حضرت علی(ع) به صداوسیما ارایه داد که آن طرح، مورد پذیرش واقع نشد.
اما بازنویسی های مکرر و اصلاحیه ها مشکل گشا شد و بالاخره این مجموعه با حضور ??? هنرپیشه اصلی وپنج هزار سیاهی لشکر که اکثراً از ارتش سیستان وبلوچستان بودند، جلوی دوربین رفت. حاصل کار که در سال ???? از شبکه اول تلویزیون پخش شد،دل انگیز و رضایت بخش بود. سریال میرباقری از ساختاری مستحکم برخوردار بود و از بازی های خوب بازیگرانش (که اکثراً پیشینه تئاتری داشتند) گرفته تا تصویربرداری زیبای مازیار پرتو، چهره پردازی فوق العاده عبدا… اسکندری، موسیقی خاطره انگیز و ماندگار فرهاد فخرالدینی و دیالوگهای خارق العاده میرباقری که قبلاً در نمایشنامه هایش نشان داده بود که چه دیالوگ نویس قهاری است، همه و همه کمک کردند تا سریال امام علی(ع) به عنوان اولین مجموعه تاریخی مذهبی تولید شده، نمره قبولی بگیرد.
میرباقری در مقام نویسنده و کارگردان، خود اذعان داشت که ?? درصد این سریال، تخیل و قلم قوی و پشتوانه ادبیات نمایشی او است که کمک کرده تا در خلق شخصیت ها و تولید دیالوگ ها این چنین تردستانه عمل کند و اصل و حواشی را درهم آمیزد و معجونی جذاب و مقبول را به بیننده ارایه دهد.

همه این ویژگی ها و خصوصیات مثبت، درکنار امتیاز اولین بودن، دست به دست هم دادند تا میرباقری نمره قبولی از مردم بگیرد و حتی کارش شاخص و ملاکی شود برای محک زدن و سنجش فیلم ها و مجموعه های بعدی. البته ساخته میرباقری درکنار محسنات و امتیازاتش، معایبی نیز داشت و انتقاداتی را هم برانگیخت، از جمله آن که از او ایراد گرفتند چرا برروی شخصیت های منفی داستان، بیش از حد مانور داده و حتی در بعضی مواقع چهره جالب و جذابی از آن ها به نمایش گذاشته، اما نسبت به شخصیت پردازی بعضی از اصحاب امام(ع) ضعیف عمل کرده است. اما با توجه به ایراد ها مردم از این فیلم بیشترین استفبال را داشتند. اما در این سریال چهره حضرت نمایان نبود و فقط اندام ایشان نشان داده می شود که این هم مستمسک انتقاد از میرباقری قرارگرفت. چرا که اندام نمایش داده شده از حضرت، با آن چه که در روایات نقل شده است، منطبق نبود. با آن که بودجه سریال امام علی(ع) هیچ گاه اعلام نشد اما به گفته کارگردانش ??? فرصت شغلی پدید آورد و بهانه ای شد برای ساخت دیگر مجموعه های مذهبی ـ تاریخی.
دارای شماره مجوز ۱۵۵/۴۷۸۵۳۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نحوه خرید اینترنتیسریال امام علی علیه سلام ( ارجینال) :
لطفاً برای خرید سریع و راحت سریال امام علی علیه سلام ( ارجینال) بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید سریال امام علی علیه سلام ( ارجینال)


برچسب ها : , , , , , ,