خريد سامي يوسف ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید سامی یوسف ارزان

  • دی ۱۰ام, ۱۳۹۱

سامی یوسف

توضیحات درباره سامی یوسف :

سامی یوسف در تیرماه سال ???? در یک خانواده آذری در شهر تهران متولد شد.[?] نام او د‌ر واقع «سیامک راد‌منش» است . پد‌ر وی، آهنگساز، ترانه‌سرا و موزیسین مشهور ایرانی مقیم بریتانیا، بابک رادمنش می باشد؛[?] او در ? سالگی به همراه خانواده‌اش به این کشور مهاجرت نموده و[?] در ?? سالگی برای تحصیل وارد فرهنگستان سلطنتی موسیقی[?] در لندن شد.

سامی یوسف مسلمانی است که معتقد است موسیقی راهی برای رساندن پیام اسلام و تشویق جوانان به اینکه به هویت و دین خود افتخار کنند، است. موسیقی او غالباً دربر گیرنده? ترانه‌هایی است با مضمون اسلام و مسلمان بودن در جهان امروز است. وی همچنین از موضوعات اجتماعی و بشر دوستانه در موسیقی خود استفاده می‌کند.

عده‌ای موفقیت سامی یوسف را در قبال چهره او و یا کلیپ‌هایی که از آهنگ‌هایش ساخته می‌شود، می‌دانند اما بی شک مضامین اجتماعی، آرمان‌گرایانه و اعتراضی ترانه‌ها و آهنگ‌هایش هم در این موفقیت، بخصوص در موسیقی جهان اسلامی، بی‌تأثیر نیست.

سامی یوسف به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، فارسی، هندی و عربی تصنیف‌های مذهبی خوانده‌ است. جدیدترین آهنگ او «you came to me» نام دارد که در آن با زبان فارسی بخشی از این آهنگ را اجرا نموده‌ است.

نام سامی یوسف با آهنگ های اسلامی معروف شد

کلیپ های این مجموعه :

allah

al-muallim

meditation

supplication

ya mustafa

dua(turkis

edi-song

free

hasbi-rabbi

make-a-prayer

mohammad

mohammad2

mother

….

تعداد : ۲vcd

مجوز : ۱۳۴۵۶

نحوه خرید اینترنتیسامی یوسف :
لطفاً برای خرید سریع و راحت سامی یوسف بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۸۰۰ تومان
خرید سامی یوسف


برچسب ها : , , , , , ,