خريد ساعت صفحه لمسي رنگ قهوه اي آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ساعت صفحه لمسی رنگ قهوه ای آنلاین

  • اسفند ۱۵ام, ۱۳۹۱

ساعت صفحه لمسی رنگ قهوه ای

توضیحات درباره ساعت صفحه لمسی رنگ قهوه ای :

ساعت aqua بر خلاف سایر ساعت های موجود ، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت کامپیوتری! صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما صفحه آن را لمس کنید چراغ های های ساعت با یک رقص نور خارق العاده روشن شده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که مطمئنا دیگران را حیرت زده خواهد کرد.

ساعت aqua بر خلاف سایر ساعت های موجود ، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت کامپیوتری! همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این ساعت تاچ اسکرین (صفحه لمسی) با ظاهری متفاوت و مدرن به بازار ارائه شده است. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما صفحه آن را لمس کنید چراغ های های ساعت با یک رقص نور خارق العاده روشن شده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که مطمئنا دیگران را حیرت زده خواهد کرد. از دیگر خصوصیات این ساعت ضد آب بودن آن می باشد. از نکات جالب ساعت آکوا این است که هیچ دکمه ای ندارد و حتی تنظیم ساعت هم با لمس صفحه آن انجام می شود! همچنین بند این ساعت چرم بوده و دارای بسته بندی فوق العاده شکیل می باشد.

نحوه کار ساعت:
هنگامی که صفحه ساعت را لمس کنید دقیقه های ساعت با led های آبی کوچک به صورت ثابت نمایش داده خواهد شد و led آبی بزرگتر که به صورت چشمک زن نمایش داده خواهد شد ساعت را نشان خواهد داد.
بر خلاف برخی ساعت های موجود خواندن این ساعت بسیار آسان بوده و در کمتر از یک ثانیه شما قادر به خواندن آن می باشید.به عنوان مثال در عکس زیر ساعت ??:?? دقیقه را نشان می دهد.

نحوه خرید ساعت صفحه لمسی رنگ قهوه ای :
لطفاً برای خرید سریع و راحت ساعت صفحه لمسی رنگ قهوه ای بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان
خرید ساعت صفحه لمسی رنگ قهوه ای


برچسب ها : , , , , , , , ,