خريد درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان

  • اسفند ۷ام, ۱۳۹۱

درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان

توضیحات درباره درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان :
شکل داروئی :
قرص روکش داردرجعبه های ۳۰ عددی
به شماره بهداشت ۱۲۲۸۰۲۴۶۸۹

موارد مصرف :
موثر در درمان هیپرپلازی پروستات ، تکرر ادرار، سوزش و درد هنگام دفع ادرار.
اجزاء فرآورده :
هر۵/۱میلی لیتر از قطره و هر قرص روکش دار پروستاتان از عصاره گیاهان زیر تهیه شده است: ریشه و برگ گزنه ( ۲۸mg) – تخم کدوی بدون پوست(۲۵mg ) -گل بابونه (۱۸mg ) -میوه خارخاسک ( ۲۲mg ) – میوه انیسون ( ۱۷mg ) .
استاندارد شده :
برحسب۶/۰ – ۵۲/۰ میلی گرم فلاونوئید– o – گلیکوزیدهادرهر قرص و هر میلی لیتر قطره .
مواد مؤثره:
گزنه:فلاونول ،استرولها ،موادمعدنی (زینک ) ،.انیسون : انتول، بابونه : کورستین ، بیزابولول.تخم کدو : کوکوربیتین ، فیتوسترول ، موادمعدنی نظیر سلنیوم و روی. خارخاسک : ساپونین های استروئیدال مانند ترستروزین ، دیوسین و فلاونوئیدها .
آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر:
به نظر میرسد علت اصلی هیپرپلازی پروستاتات (bph) مربوط به به تغییرات ناشی از افزایش سن در فیزیولوژی هورمون های جنسی است. هیپرپلازی پروستات منجر به تجمع دی هیدروتستوسترون ( dht ) در پروستات که قوی تر از تستوسترون است می شود. dht تمایل بیشتری از تستوسترون به گیرنده های آندروژن داشته و از طریق پیوند با گیرنده های اندروژنی اپی تلیال و نسج پروستات موجب بزرگ شدن وتکثیر سلولهای آن می شود. این پیوند موجب افزایش سنتز mrna هسته و نهایتا رشد سلول می شود (۱و۲). فرآورده گیاهی پروستاتان باخاصیت مهارکنندگی آنزیم ۵- آلفا ردوکتاز که عامل اصلی تبدیل تستوسترون به دهیدروتستوسترون به شمار می رود, غلظت این ماده را درسرم کاهش داده و درنتیجه رشد غده پروستات را متوقف وموجب تسهیل جریان ادرار و بهبود
حال بیمار می شود. افزون برمطالب فوق مواد مؤثره موجود درریشه و برگ گزنه در متابولیسم تستوسترون مداخله نموده و قدرت پیوند گلبولین به تستوسترون راکاهش می دهد(۳) . افزون براین سیتوسترول موجود درگزنه موجب مهار ستنز پروستاگلاندینها در بافت پروستات می شود (۴).مطالعات جدید بر روی خواص فارماکولوژیک تخم کدو نشان داده است که در عصاره تخم کدو قادر به مهار آنزیم آلفاردوکتاز می باشد. مجموعه مواد موثره گیاهان موجود در قرص وقطره پروستاتان موجب برطرف شدن التهاب و اسپاسم پروستات شده و بدین ترتیب علائم ادراری ناشی از هیپرپلازی پروستات را برطرف ساخته و دفع ادرار را بهتر می نماید .
دستور مصرف :
قر ص : روزی سه بار هربار یک تا دو قرص- قطره : روزی سه بار هربار۴۰- ۳۰ قطره بعد از غذا.
فرآورده های پروستاتان را میـتوان بمدت طولانی حتی متجاوز از یکسال مصرف نمود .
عوارض جانبی :
گزارش نشده است

نحوه خرید درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان :
لطفاً برای خرید سریع و راحت درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید درمان سوزش و درد هنگام دفع ادرار پروستاتان


برچسب ها : , , , , , , , ,