خريد درمان انواع درد هاي رماتيسم کاپسيان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید درمان انواع درد های رماتیسم کاپسیان

  • اسفند ۷ام, ۱۳۹۱

درمان انواع درد های رماتیسم کاپسیان

توضیحات درباره درمان انواع درد های رماتیسم کاپسیان :
شکل داروئی :
پماد ها در لوله های ۳۰ گرمی.
به شماره بهداشت ۱۲۲۸۰۴۱۵۱۸

مواردمصرف :
برای رفع درد واسپاسم های عضلانی ، روماتیسم ، آرتریت و درد مزمن عضله لومبر ( عضله کمر ) ، نوروپاتی دیابتیک ، استئوارتریت و نورالژی ناشی از زونا و عصب سه قلو .
اجزاء فرآورده :
در هر گرم پماد کاپسیان۱۲ میلی گرم عصاره خشک میوه گیاه فلفل قرمز وجود دارد .
استاندارد شده :
بر حسب ۷% – ۴ % کاپسائیسین .
موادموثره:
مهمترین موادموثره در فلفل قرمز کاپسائیسین capsaicin و ترکیبات مربوطه است.این ماده از نظر ساختار شبیه به اوژنول ماده موثره میخک می باشد که اثر ضد درد موضعی بسیار قوی دارد (۳).
آثار فارماکولوژی ومکانیسم اثر : آثار فارماکولوژی فلفل قرمز بیشترمربوط به کاپسائیسین موجود درآن است . هنگامیکه پمادکاپسیان بطور موضعی درمحل درد استعمال شود، موجب تسکین درد میشود.کاپسائیسین یک ماده محلول درچربی است که روی رسپتورهای انتهای نورونهای حس درد قرار گرفته و آنها را تحریک می کند . سپس موجب تخلیه نورون از وجود ماده p که درانتقال حس درد موثراست می شود(۱). ماده موثره فلفل قرمز موجب آزاد شدن اندورفینها در موضع استعمال شده ودرد را برطرف میکند.افزون بر این دراین گیاه سالیسیلاتها یافت شده است که شبیه آسپیرین عمل می کند .کم شدن ماده p التهاب مفاصل ناشی از استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید را کاهش میدهد و با افزایش گردش خون در مفاصل و قسمتهای تحتانی سرد شده بدن موجب کاهش دردمیگردد.استعمال موضعی پمادکاپسیان میتواند درکاهش درد عصب سه قلو نیزموثر باشد (۲ ). بطورکلی درمطالعات بالینی دوسوکور متعدد اثر کاپسائیسین موضعی در تخفیف دردهای نوروپاتیک دیابتی ها به اثبات رسیده است (۳).استعمال موضعی کاپسائیسین در تخفیف درد دربیماران مبتلا به استئوارتریت و ارتریت روماتوئیدموثر است (۴).
پسـوریازیس:ثابـت شـده اسـت که مقدار بسیارزیاد ماده pدرپوست مبتلایان به پسوریازیس یافت میشود . این یافته موجب تشویق محققین دربکارگیری پمادموضعی کاپسائیسین دراین بیماران گردید. دریک مطالعه دوسوکور روی ۴۴ بیمار مبتلا به پسوریازیس قرینه ، پمادپلاسبوبه یک طرف و پماد کاپسائیسین در طرف دیگر استعمال گردید (۵) . بعداز ۴-۳ هفته کم شدن قرمزی وتحریک در طرفی که پماد کاپسائیسین مصرف گردیده بود مشاهده و معلوم گردید که این پماد در تخفیف درد و سوزش و خارش بیماران مبتلا به پسوریازیس موثر می باشد
دستور مصرف :
روزی چهارمرتبه هر مرتبه مقدار کمی از پماد روی موضع دردناک مالیده و خوب مالش داده شود.
موارد منع مصرف و نکات قابل توصیه :
پمادکاپسیان نباید با مخاط چشم یا در موضعی که پوست دارای ترک خوردگی است تماس حاصل نماید.
عوارض جانبی :
استعمال موضعی پمادکاپسیان ممکن است درچند روز اول موجب بروزدردوسوزش خفیف در محل استعمال شود که موقتی بوده و به زودی برطرف میگردد.

نحوه خرید درمان انواع درد های رماتیسم کاپسیان :
لطفاً برای خرید سریع و راحت درمان انواع درد های رماتیسم کاپسیان بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید درمان انواع درد های رماتیسم کاپسیان


برچسب ها : , , , , , , , , , , ,