خريد حنا دختري در مزرعه ارجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید حنا دختری در مزرعه ارجینال

  • دی ۳۰ام, ۱۳۹۱

حنا دختری در مزرعه ارجینال

توضیحات درباره حنا دختری در مزرعه ارجینال :
کارتون حنا دختری در مزرعه
حنا دختری در مزرعهبود.داستان فرزندی که به دنبال مادرش می گردد ، مضمون آشنای سریال های ژاپنی آندوران ، در اینجا هم تکرار می شود.کاتری (حنا) با پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه ایدر فنلاند زندگی می کند و منتظر است مادرش که برای کار به آلمان رفته بازگردد.اماجنگ جهانی آغاز میشود و کاتری (حنا) با وقایع ناگوار بسیاری روبرو می شود از جملهقادر به برقراری ارتباط با مادرش نیست.اما او این دشواری ها را با سخت کوشی و ارادهای قوی تحمل میکند.او همواره از محبت و علاقه اطرافیانش برخورداراست.
مادر کاتری برای شغل از فنلاند به آلمان میرود وکاتری را در مزرعه ای تنها میگذارد اما جنگ جهانی اول شروع شده و فنلاند زیر قدرتروسیه است و کاتری (حنا) با وقایع ناگوار بسیاری روبرو می شود از جمله قادر بهبرقراری ارتباط با مادرش نیست و تنها گاو شیرده پدربزرگش توسط یک خرس کشته میشود وادامه کسب درآمد برای آنان با مشکلات بسیاری مواجه میشود و کاتری تصمیم به کار کردنمیکند. ولی آیا یک دختر بچه ده ساله از پس سختی ها بر میآید؟

اواین دشواری ها را با سخت کوشی و اراده ای قوی تحمل میکند. او همواره از محبت وعلاقه اطرافیانش برخوردار است. و با اخلاق خوب خود با همه کنار می آید و در دلها جاباز میکند…
دارای مجوز پخش ۱۵۵/۷۸۶۵۴

نحوه خرید اینترنتیحنا دختری در مزرعه ارجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت حنا دختری در مزرعه ارجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۵۰۰۰ تومان
خرید حنا دختری در مزرعه ارجینال


برچسب ها : , , , , , ,