خريد بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجینال

  • بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۱

بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجینال

توضیحات درباره بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجینال :
» نام: بنر سنجاب کوچولو – bannertail the story of gray squirrel
» کارگردان: فومیو کوروکاوا – fumio kurokawa
» کشور سازنده: ژاپن
» سال ساخت: ۱۹۷۹
» محصول: شرکت نیپون انیمیشن

داستان سنجاب خاکستری (به ژاپنی ??????? ?????? sh?ton d?butsuki risu no ban?)، یک سریال انیمه است که توسط شرکت نیپون انیمیشین در سال ۱۹۷۹ و به کارگردانی فومیو کوروکاوا ساخته شد. سریال، ۲۶ قسمت داشت و از روی یک رمان آمریکایی به همین اسم و به نویسندگی ernest thompson seton (که داستان بچه‌های کوه تاراک (جکی و جیل) را هم او نوشته است) ساخته شد. یوشی هیرو کوردا (yoshihiro kuroda)، کارگردان خانواده دکتر ارنست و بچه‌های کوه تاراک درباره بنر گفته است: «با آهنگ نواهای ژاپنی و صدای زنگوله، یک سنجاب کوچولو تند و تند رد می‌شه و از درخت می‌ره بالا. بعد توی سوراخ با یک ضربه دندان، گردو را نصف می‌کنه. اسم این سنجاب، بنره.»
تقریبا همه کاراکترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آنها رابطه برقرار کرد. از مامان گربه که بنر در آتش سوزی مزرعه از او جدا شده بود و تصویر یک مادر ایده آل و همراه بود تا خاله لاری که بچه‌اش کلی همیشه از دست مراقبت‌های زیادی مادرش فراری بود. شخصیت های داستان عبارتند از:
بنر: که یک سنجاب جوان است و یک زنگوله به گردن دارد. بنر یک سنجاب شجاع است و به جای فرار از دست شکارچیان، در برابر آنها مخصوصاً برای نجات دوستان خود، مقاومت می کند.
سو: یک سنجاب دختر جوان است که همیشه گلی بر سر دارد. سو یکی از دوستان خوب بنر است و به بنر چگونه زنده ماندن در جنگل را آموزش می دهد. و در اخر داستان بنر و سو ازدواج می کنند و صاحب فرزند می شوند.
پدربزرگ سو: که مسن ترین و خردمندترین سنجاب جنگل است. او رئیس سنجاب هاست و تصمیمات مهم بر عهده اوست. او بسیار آرام و متفکر است.
کلی: سنجاب بسیار جوانتر از بنر است. وقتی بنر او را از دست روباه نجات داد، آنها دوستان خوبی باهم شدند.

لاری: که مادر کلی است.او همیشه نگران کلی است. لاری ابتدا مانند بقیه به بنر بدگمان است، تا اینکه بنر لاری و فرزندش را از دست کشاورز نجات میدهد.
عمو جغد: اولین کسی است که بنر در جنگل ملاقات کرد. عمو جغد شاخدار که برخلاف غریزه اش از خوردن بنر خودداری می کرد و او را دوست داشت.
رادا: که همیشه به بنر حسودی می کرد و آخر وقتی بنر او را از دست یک لاک پشت نجات داد، با او خوب شد. گویا با آن ابروهای پهن که همیشه با همه چیز مخالف بود.

کارتون بنر، یکی از آن داستان‌هایی بود که روابط ساده زندگی را به تصویر می‌کشید. روابطی چون دوستی‌های کودکانه، سادگی‌های لذت‌بخش، قهرها و آشتی‌های بچگانه. تقریبا هم? کاراکترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آن‌ها رابطه برقرار کرد.
۱۵۵/۸۱۱۸۸۳۳

نحوه خرید بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۰۰۰ تومان
خرید بنر:سنجاب کوچولو:مجموعه کامل اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,