خريد برنامه نويسي-ويژوال استوديو 2008-visual studio 2008 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید برنامه نویسی-ویژوال استودیو ۲۰۰۸-visual studio 2008

  • اسفند ۸ام, ۱۳۹۱

برنامه نویسی-ویژوال استودیو 2008-visual studio 2008

توضیحات درباره برنامه نویسی-ویژوال استودیو ۲۰۰۸-visual studio 2008 :
برنامه نویسیویژوال استودیو ۲۰۰۸-visual studio 2008

ویژوال استدیو چیست؟ ویژوال استدیو visual studio یک محیط یکپارچه توسعه‌ نرم‌افزار یا محیط مجتمع برنامه نویسی است که ابزارهایی مثل ویرایشگر کد, کامپایلر, دیباگر و… رو برای برنامه‌سازان فراهم میکند.از ide های دیگه eclipse و netbeans است,با ویژوال‌استدیو visual studio می توانید برای ویندوز برنامه بسازید وبسایت طراحی کنید اپلیکیشن و سرویس وب بسازید.برنامه‌های ساخته شده در ویژوال استدیو visual studio تحت چارچوب دات نت کار میکنند.

ویژوال استدیو visual studio ????، به توسعه دهندگان نرم افزاری امکان کار گروهی بر روی پروژه های کاربردی تحت پلت فرم دات نت را بوسیله امکانات و ابزارهای فوق العاده قوی و بی نظریش می دهد. شما به راحتی می توانید رابط کاربری نرم افزار خود را بوسیله ابزارهای و کامپوننت های آماده ی ویژوال استدیو visual studio طراحی نموده و نرم افزاری بر اساس نیاز مشتری خود تولید نمایید. با استفاده از ویژوال استدیو visual studio قادرید تمامی مراحل تولید یک نرم افزار را از طراحی کلاس های پایه base classes تا توزیع deployment نرم افزار میان کاربران را مدیریت کنید و در وقت و سرمایه ی انسانی و مالی خود صرفه جویی کنید.برنامه های نوشته شده بوسیله ویژوال استدیو visual studio ???? بر روی پلت فرم دات نت ??? قابل اجرا خواهند بود و شما می توانید برای ویندوز ویستا و ویندوز سرور ???? نیز برنامه بنویسید. همچنین ویژوال استدیو visual studio ???? تعامل بسیار خوبی با دیگر محصولات مایکروسافت مثل office 12 و sql server 2008 دارد که شما را قادر به برقراری ارتباط با این نرم افزارها می کند.
این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که دارای بسته بند ی زیبا و شیک است .
به همراه این محصول هدیه تقویم و خودکار دریافت کنید.
محصول خود را ارزان تر از پشت جلد خریداری کنید . این محصول حاوی ۲ عدد dvd می باشد.

نحوه خرید برنامه نویسی-ویژوال استودیو ۲۰۰۸-visual studio 2008 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت برنامه نویسی-ویژوال استودیو ۲۰۰۸-visual studio 2008 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۲۰۰ تومان
خرید برنامه نویسی-ویژوال استودیو 2008-visual studio 2008


برچسب ها : , , , , , , , ,