خريد بازي commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) – استراتژيک | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید بازی commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) – استراتژیک

  • دی ۱۹ام, ۱۳۹۱

بازی commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) - استراتژیک

توضیحات درباره بازی commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) – استراتژیک :
موضوع بازی پیرامون جنگ جهانی دوم دور می زند . مراحل بازی و مکان ها بسیار متنوع اند . ماموریتی مخفی در استالینگراد ، نفوذ به یک ایستگاه قطار در فرانسه ، جاسوسی در برلین و ورود به یک قطار در حال حرکت از جمله مراحل بازی اند . همانند شماره های قبلی شما ماموریت فرماندهی یک گروه برگزیده از نیرو ها را بعهده دارید و باید به کمک آنها ماموریت های بازی را به انجام برسانید . شرکت pyro برای پیروزی در هر مرحله راه های متنوعی قرار داده است.

نقشه های بازی هم در مقایسه با کماندوز ۲ کوچک تر هستند با تاکید بیشتر بر حرکت و ابتکار . مثلا در مرحله اول شما ناچارید با یک درجه دار در خیابان های استالینگراد درگیر شوید . او در حال کشتن متحدان روسی شما است و پیش از آنکه ۱۶ نفر را قتل عام کند باید او را از بین ببرید . آسان نیست اما ارزشش را دارد !

پس از کشتن این فرد که در حکم " رئیس مرحله " است تمام مقاومت دشمن شکسته خواهد شد . در بازی خیلی بر شیوه های نبرد غیر مستقیم تاکید شده است . کمین کردن ، خرابکاری و انجام پنهانی عملیات از امکانات خوب بازی به شمار می روند . خیلی از چیز های قدیمی از شماره های قبلی در این نسخه هم موجودند . به خصوص کلاه سبز . افراد کمی باهوش تر شده اند و همه می توانند کار هایی از قبیل رانندگی و پرتاب نارنجک را انجام دهند .

جاسوس هم می تواند دشمنان را بکشد . البته هر یک از کماندو ها تخصص ویژه خودش را دارد . مثلا یکی از افراد قادر است جنگ افزار های سنگین را با خود حمل کرده و در هنگام نیاز مورد استفاده قرار دهد . از ویژگی های مهم بازی قابلیت بازی چند نفره از طریق اینترنت است . دیگر ویژگی جالب این است که پیش از شروع هر مرحله می توانید گروه خود را مشخص کنید و با آن ها به نبرد بروید . همه چیز به انتخاب دقیق شما بستگی دارد . کماندوز ۳ از یک موتور سه بعدی جدید بهره می برد که امکان بزرگنمائی و چرخش تصویر را برای بهتر دیدن جزئیات بازی فراهم می آورد . در ابتدای هر مرحله یک قطعه سینمایی خلاصه مرحله را برای شما شرح می دهد .

commandos 3 – destination berlin (eng/pc)
minimum system requirements
system: pentium iii 700mhz or equivalent
ram: 128 mb
video memory: 32 mb
hard drive space: 2000 mb

recommended system requirements
system: pentium 4 2ghz or equivalent
ram: 512 mb
video memory: 128 mb

** لینک مجوز بازی commandos 3: destination berlin ( کماندو ) – استراتژیک ، در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignergames&search[title]=commandos+3%3a+destination+berlin&search_submit=%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88

نحوه خرید اینترنتیبازی commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) – استراتژیک :
لطفاً برای خرید سریع و راحت بازی commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) – استراتژیک بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۵۹۰۰ تومان
خرید بازی commandos 3 : destination berlin ( کماندو ) - استراتژیک


برچسب ها : , , , , , ,