خريد اينترنتي يادگيري کلمات با wordsmart | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی یادگیری کلمات با wordsmart

  • بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱

یادگیری کلمات با wordsmart

توضیحات درباره یادگیری کلمات با wordsmart :
یادگیری کلمات با wordsmart

بهترین نرم افزار آموزشی لغات انگلیسی همراه با درک معنای کلمات و راهنمای کشف مکان مناسب برای استفاده تهیه شده در ۷ سطح

اگر به دنبال راهی برای افزایش دایره لغات انگلیسی ای که می شناسید هستید ؛ wordsmart به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار در ? سطح تهیه شده است که با طی کلیه دوره های آن می توانید بیش از ???? کلمه جدید و کاربردی را فرابگیرید.

نکته بسیار مهم ؛ چه در مورد این نرم افزار و چه در مورد سایر متد های آموزش درک لغت این است که زبان آموز نباید صرفا به حفظ کلمه و معنای آن کند . چرا که با این کار تنها تعداد بی شماری کلمه یاد خواهید گرفت ؛ ولی شیوه صحیح ادا و استفاده مطلوب آن کلمه در جمله را نمی دانید ! wordsmart به شما کمک می کند ضمن افزایش دایره لغات انگلیسیان ، به خوبی با معنای آنها آشنا شوید و روش استفاده صحیح ان در جمله ها و متن های مختلف را بیاموزید .

wordsmart چطور کار می کند ؟

پس از ورود به محیط آموزشی نرم افزار در هر سطح ؛ تعدادی کلمه به شما نشان داده می شود . گوینده برای هر کلمه توضیحات ساده ای مطرح می کند که شما را معنای آن آشنا سازد . در این مرحله شما می بایست کلمه مورد نظر را حدش بزنید و سپس کلید show را فشار دهید . در این مجموعه ابزارهای متعددی برای تمرین و یادگیری گنجانده شده است که می توانید متناسب با سلیقه خود از آنها استفاده کنید.

ضمن اینکه در کنار خود نرم افزار ؛ فایل های متنی (ebook با فرمت pdf) نیز قرار دارد که نحوه کار برنامه و استفاده بهینه از آن راه به خوبی آموزش می دهد .

این مجموعه ۱ حلقه دی وی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

نحوه خرید یادگیری کلمات با wordsmart :
لطفاً برای خرید سریع و راحت یادگیری کلمات با wordsmart بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید یادگیری کلمات با wordsmart


برچسب ها : , , , , , ,