خريد اينترنتي نرم افزار نت نويسي-فينال 2011 آر2-finale 2011 r2 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی نرم افزار نت نویسی-فینال ۲۰۱۱ آر۲-finale 2011 r2

  • اسفند ۸ام, ۱۳۹۱

نرم افزار نت نویسی-فینال 2011 آر2-finale 2011 r2

توضیحات درباره نرم افزار نت نویسی-فینال ۲۰۱۱ آر۲-finale 2011 r2 :
نرم افزار نت نویسیفینال ۲۰۱۱ آر۲-finale 2011 r2

نرم افزارنت نویسی موسیقی فینال آر۲ finale 2011 r2 هر چیزی که برای ساختن ، تنظیم ، اجرا و انتشار موسیقی به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از موسیقیدانان در سراسر دنیا ازین نرم افزار قدرتمند استفاده می کنند.فینال آر۲ finale 2011 r2 یک برنامه با استاندارد جهانی نت نویسی موسیقی می باشد که بیش از ۲٫۵ میلیون موسیقی دان حرفه ای ، آهنگ ساز ، تنظیم کننده و معلم نت نویسی از آن استفاده می کنند. اخرین نسخه ی این نرم افزار یعنی فینال آر۲ finale 2011 r2 در ساخت هر نوع موسیقی که فکرش را می کنید ، انعطاف پذیری،آزادی عمل و قدرت بی نهایت را برای شما به ارمغان می آورد.
نت دلخواه خود را با صفحه کلید و موس کامپیوتر خود بنویسید و همزمان موسیقی ایجاد شده در صفحه را بشنوید. فاینال finale r2 قابلیت اجرای فایل های ورودی midi ، musicxml ، smartscore و یا فینال آر۲ finale 2011 r2 family notation را دارد.
قرار دادن متن شعر در این نسخه بسیار بهینه تر از نسخه های قبلی می باشد و به شما اجازه می دهد تعداد نامحدودی از ورس های متن شعر با فاصله گذاری اتوماتیک برای هماهنگ شدن با نت را در اختیار شما قرار می دهد. وارد کردن داینامیک ها ،نشان های تمپو و دیگر متون در این نسخه بسیار قدرتمند تر از نسخه های پیشین می باشد. همچنین می توانید با وارد کردن نام آکورد یا اجرا کردن آن با یک صفحه کلید midi ، آکورد دلخواه خود را وارد کنید. نت نویسی برای پرکاشن یکی از بی نظیر ترین امکانات فاینال finale r2 است که در این نسخه بسیار ساده تر و با کیفیت تر در دسترس شماست.
این نرم افزار مالتی مدیا در سال ۱۹۸۸ یک انقلاب در زمینه ی صرفه جویی در زمان ایجاد کرد که تا کنون ادامه داشته. cut / copy / paste بسیار مفید در فاینال finale r2 جای گرفته که همیشه به شما این اطمینان را می دهد تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. ابزار انتخاب ، صفحات ویرایش چندلایه ، جستجوی هوشمند ، تغییر آنی بندها ، و برگشت به مراحل قبل مضاعف شده برای شما محیط کاری آسان و حرفه ای را به ارمغان می آورد. فینال آر۲ finale 2011 r2 دارای مجموعه ابزارهای موسیقی با کیفیت جهانیست که ایجاد کیفیت واقع گرایانه ای در موسیقی شما و نتیجه دلخواه شما را برایتان فراهم می کند . در نهایت تمامی آرشیو صوتی با هم تزکیب شده و موسیقی مورد نظر شما با نهایت کیفیت ساخته می شود.
با این نرم افزار خارق العاده فایل های mp3 و wav تولید کرده، یا به صورت midi و musicxml در آورده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید. با قرار دادن این صفحات ایجاد شده به صورت یک فایل گرافیکی در برنامه های ویرایش متن یک رساله ، کاربرگ یا صفحات پرسش و آزمون ایجاد کنید. این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز موسیقیدانان و افراد اهل موسیقی را به صورت جامعی ارایه می کند و می توان آنرا جزء اولین ها در بین نرم افزارهای نت نویسی قرار داد.
این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که دارای بسته بند ی زیبا و شیک است
به همراه این محصول خودکار و تقویم دریافت کنید. محصول خود را ارزان تر از پشت جلد خریداری کنید . این محصول حاوی ۱ عدد dvd می باشد.

نحوه خرید نرم افزار نت نویسی-فینال ۲۰۱۱ آر۲-finale 2011 r2 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار نت نویسی-فینال ۲۰۱۱ آر۲-finale 2011 r2 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۴۰۰ تومان
خرید نرم افزار نت نویسی-فینال 2011 آر2-finale 2011 r2


برچسب ها : , , , , , , , ,