خريد اينترنتي نرم افزار مجازي سازي vmware workstation v8 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی نرم افزار مجازی سازی vmware workstation v8

  • بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۱

نرم افزار مجازی سازی vmware workstation v8

توضیحات درباره نرم افزار مجازی سازی vmware workstation v8 :
این نسخه از نرم افزار vmware workstation تغییرات زیادی نموده است ( نزدیک به ۵۰ ویژگی و امکان جدید و توسعه یافته ) تا بتواند شایسته عنوان بهترین نرم افزار مجازی سازی باشد .
در این نسخه بهبود های بسیار خوبی در زمینه سادگی کار با ماشین های مجازی ، کارایی ، collaboration و . . . صورت گرفته است .

این نرم افزار بر روی ۱ حلقه cd عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد .

در ادامه با برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار vmware workstation آشنا می شویم :

امکان دسترسی از هر مکان و در هر زمان :
در نسخه ۸ این نرم افزار مدیران شبکه قادر هستند فارغ از مکان اجرای ماشین مجازی به آن متصل شوند بدین صورت که با اتصال به سرور به کلیه ماشین های مجازی موجود بر روی و حتی vmware vsphere و vmware vcenter ها دسترسی remote خواهند داشت .
اکنون شما می توانید به ماشین های مجازی میزبانی شده local و یا server از طریق یک اینترفیس دسترسی داشته باشید ، با این حساب دیگر برای اتصال به چندین ماشین مجازی محدود به توانایی های pc خود نخواهید بود .

امکان کار گروهی از طریق اشتراک گذاری ماشین های مجازی :
در بسیاری از موارد افراد تیم و یا سازمان از شما به عنوان مدیر شبکه انتظار دارند محیط امن و ایزوله شده ای را برای تست نرم افزار های جدید و پروسه های کاری گوناگون برای آن ها فراهم نمایید ، این قابلیت در نرم افزار vmware workstation گنجانده شده است .
بدین ترتیب که می توانید این برنامه را به عنوان server راه اندازی نمایید و دیگر اعضا گروه ازماشین های مجازی اجرا شده استفاده نمایند در حالی که تمامی اصول امنیتی به خوبی رعایت شده است .

قابلیت های توسعه یافته رابط کاربری این نرم افزار :
اصلاحات خوبی در تمامی قسمت های این نرم افزار به وجود آمده است که از آن جمله می توان به منوها ، live thumbnail ها ، preference های توسعه یافته و virtual machine library های جدید را نام برد .
یکی از این library های جدید به شما امکان جستجوی ماشین های مجازی را در گستره وسیعی اعطا می کند که این گستره شامل ماشین های مجازی اجرا شده بر روی کامپیوتر شما ، vsphere server و ماشین های مجازی دیگر کامپیوتر ها می باشد .

استفاده از حداکثر توانمندی های کامپیوترتان :
این نسخه از vmware vsphere از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری به خوبی پشتیبانی می کند ، به عنوان مثال در این نسخه امکان ساخت ماشین های مجازی با حافظه ram ، ۶۴ gb وجود دارد و از دیگر موارد می توان به تطابق کامل با virtual vt نام برد .
همچنین می توان ماشین های مجازی متداخل را اجرا نمود ( ماشین مجازی ای درون ماشین مجازی دیگر ) . پشتیبانی از usb 3.0 ، کارت صدای hd و bluetooth از دیگر توانایی های این نرم افزار است .

انتقال ماشین های مجازی از pc به datacenter :
به سادگی می توانید از طریق drag and drop ماشین های مجازی را به vmware vsphere منتقل نمایید .

و . . .

این نرم افزار بر روی ۱ حلقه cd عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد .

نحوه خرید اینترنتینرم افزار مجازی سازی vmware workstation v8 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار مجازی سازی vmware workstation v8 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۳۶۰۰ تومان
خرید نرم افزار مجازی سازی vmware workstation v8


برچسب ها : , , , , , ,