خريد اينترنتي مقاله اي جامع پيرامون موتورهاي جستجو در 46 صفحه به همراه متن اصلي انگليسي | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی مقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در ۴۶ صفحه به همراه متن اصلی انگلیسی

  • دی ۱۸ام, ۱۳۹۱

مقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در 46 صفحه به همراه متن اصلی انگلیسی

توضیحات درباره مقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در ۴۶ صفحه به همراه متن اصلی انگلیسی :
مقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در ۴۶ صفحه
افرادی که دستی در تجارت الکترونیک دارند اذعان می‌کنند که آوردن بیننده به سایت ضروری ترین شرط موفقیات برای سایتهای تجارت الکترونیک است. فرقی نمی‌کند که سایت چه کالا و خدماتی را ارایه می‌کند, هر سایت اگر خواهان کسب در آمد و محبوبیت است, باید بیننده داشته باشد.
تعداد بینندگان هر سایت, برگیرنده آن در دنیای وب است. سایتی که بیننده ندارد بدون شک مرگی آن لاین را تجربه می‌کند مرگی که متاسفانه نمی‌توان کسی را ختم به مراسم ختمش دعوت نمود!
آمارهای رسمی‌به خوبی نشان می‌دهند که موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که کاربران آنها کالالإ خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را می‌یابند.
البته تنها رتبه های بالای نتایج جستجو است که مورد توجه کاربران قرار دارد و آنها به سایتهای لیست شده در این رتبه ها مراجعه می‌کنند. کابران هنوز هم علاقه دارند که ده سایت اول در نتایج جستجو را مرور کرده از بقیه سایتها صرفنظر کنند. این رفتار کاربران پیام بسیار واضحی دارد:
سایتهایی که در رتبه های بالا قرار نمی‌گیرند, بینندگان چندانی هم نخواهند داشت.
با دقت در این رفتار کاربران اهمیت کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر روشن تر می‌شود. نکته دیگر آنکه بینندگانی که بدین ترتیب از طریق موتورهای جستجوگر روانه سایتها می‌شوند. عموما علاقه مندان به آن سایت هستند و این در حالی است که هزینه چندانی صرف آوردن آنها به سایت نشده است.
این مقاله دانشجویی در ۴۶صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است

نحوه خرید اینترنتیمقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در ۴۶ صفحه به همراه متن اصلی انگلیسی :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در ۴۶ صفحه به همراه متن اصلی انگلیسی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید مقاله ای جامع پیرامون موتورهای جستجو در 46 صفحه به همراه متن اصلی انگلیسی


برچسب ها : , , , , , ,