خريد اينترنتي مجلات صنايع چوب؛ مجموعه شماره ? | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی مجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره ?

  • بهمن ۸ام, ۱۳۹۱

مجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره ?

توضیحات درباره مجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره ? :

مجله چوب بزرگترین و محبوبترین منبع برای صنعتگران چوب و هنرمندان علاقه‌مند به کارهای چوبی در تمام سطوح مهارتی می‌باشد. در هر شماره از این مجله بی‌نظیر تعداد زیادی ایده و پروژه به همراه تصاویر و الگوهای آنها و همچنین بررسی مواد، ابزار و تکنولوژی‌های مورد نیاز آورده شده است. این مجموعه مجلات شامل آموزش‌های مهارت نجاری با دستورالعمل‌های دقیق و گام به گام همراه با راهنمایی‌ها، تکنیک‌ها و بسیاری از الگوها می‌باشد.
این مجموعه شامل شماره‌های ? تا ??? مجله چوب می‌باشد که طی ?? سال از سال ???? تا ???? به انتشار رسیده و سریع‌ترین راه برای دست‌یابی به ایده‌ها و پروژه‌های کار با چوب است. با دسترسی به این مجلات و مطالب دسته بندی شده‌ی آنها هر دانشی که در رابطه با انواع چوب و کار بر روی آنها نیاز داشته باشید را تا رسیدن به محصولات پروژه‌های بزرگ، بدست خواهید آورد.

معرفی محصول:
مجلات یکی از بهترین منابع برای آگاهی و آشنایی با تازه‌های زمینه‌های مختلف اعم از علمی، هنری و… هستند. همچنین مراجع غنی و معتبری برای یادگیری مهارت‌های فنی و هنری به حساب می‌آیند.
یکی از این مجلات معتبر و پرمخاطب در سراسر جهان، مجله wood magazine است که سالهاست در زمینه صنایع چوب به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند.
مقاله‌های این مجله را طیف وسیعی از موضوعات، از وظایف اساسی مانند برش چوب و تلاش‌های پیچیده‌تر مانند الگوها و اشکال کنده کاری شده، پوشش می‌دهند. بطوریکه برای کسانی که می‌خواهند بطور حرفه‌ای و جدی به حرفه نجاری بپردازند و یا کسانی که به قصد کسب تجربه و یا انجام کارهای تفریحی و هنری به این کار می‌پردازند یک منبع ضروری برای به حد عالی رساندن مهارت‌ها محسوب می‌شود.
وی‍ژگی‌های محصولات چوبی در پوشش طیف گسترده‌ای از تولید کنندگان و بررسی جدیدترین ابزار نجاری، ‌خوانندگان این مجموعه را قادر می‌سازد که آگاهانه‌تر برای خرید ابزار و مواد مورد نیاز اقدام کنند.

در این مجموعه مجلات شما بیش از:
??? پروژه اثاثیه منزل
??? پروژه تجاری
??? پروژه تفریحی و شخصی
??? بررسی ابزار و ویژگی
???? نکته کارگاهی
??? تکنیک ساخت هنری و ماهرانه

را خواهید یافت، که با قابلیت امکان جستجو با موضوعی خاص ارائه شده است.
تمامی مجلات موجود در این بسته جامع در فرمت pdf هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

این مجموعه در ۱ دی وی دی با حجم ۷ گیگابایت در بسته‌بندی زیبا و شکیل و طبقه‌بندی کتاب‌ها و تصاویر جلد‌های آنها، تقدیم علاقمندان می‌گردید.

نحوه خرید اینترنتیمجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره ? :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره ? بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۲۲۸۰۰ تومان
خرید مجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره ?


برچسب ها : , , , , , ,