خريد اينترنتي ايران از دوربين ماهواره | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی ایران از دوربین ماهواره

  • بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۱

ایران از دوربین ماهواره

توضیحات درباره ایران از دوربین ماهواره :
نرم افزار مشاهده سراسر ایران از دوربین ماهواره (آپدیت۲۰۱۱) ارجینال

بدون اتصال به اینترنت و بصورت آفلاین شهرهای ایران را از جایی بالاتر از ابرها تماشا کنید و لذت ببرید …
حتما اینجا را بخوانید: با نرم افزار اینترنتی گوگل ارت آفلاین قادر خواهید بود هرکجای کره زمین را که دوست داشته باشید تماشا کنید. ولی این کار با توجه به سرعت نسبتا پایین و قدرت کم اینترنت در کشور ما ایران این کار کمی با دشواری صورت می گیرد.

در نرم افزار ایران از دوربین ماهواره که با دانلود ۴ گیگا بایت از جدیدترین و به روزترین اطلاعات از سایت گوگل ارث تهیه شده است علاقمندان به ایرانشناسی و ایرانگردی، رانندگان، محققان، نقشه برداران، جغرافی دانان و کلیه کسانی که دوست دارند قسمتی از محیط جغرافیایی ایران عزیز را از بالا با تمام جزییات مشاهده کنند قادر خواهند بود بدون اتصال به اینترنت ، بصورت آفلاین و تنها با چند کلیک ساده شهرهای ایران را از جایی بالاتر از ابرها تماشا کنند و لذت ببرند.

در این نرم افزار فوق العاده استان تهران با تمامی شهرستان ها و شهرک های اطرافش بهمراه کلیه مراکز استان های کشور و شهرستان های مطبوع با بهترین زوم و بالاترین کیفیت گنجانده شده و قابل مشاهده می باشد.
در این نرم افزار که به صورت فلش تهیه شده است ( به همین دلیل کار با آن فوق العاده ساده و آسان است ) کلیه نقشه های ماهواره ای گوگل مربوط به ایران گنجانده شده است و شما بدون اتصال به اینترنت و با سرعت عالی قادر خواهید بود تمامی نقاط کشور، شهر ها، روستا ها و حتی منزل خود را مشاهده نمایید!!
این محصول با بسته بندی کاملا ضد ضربه و خش ارسال میگردد
شماره مجوز ۱۵۵/۷۶۰۸۳

نحوه خرید ایران از دوربین ماهواره :
لطفاً برای خرید سریع و راحت ایران از دوربین ماهواره بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۵۸۰۰ تومان
خرید ایران از دوربین ماهواره


برچسب ها : , , , , , , , ,