خريد اينترنتي آموزش زبان نصرت | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی آموزش زبان نصرت

  • بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۱

آموزش زبان نصرت

توضیحات درباره آموزش زبان نصرت :
فقط با روزی ۳۰ دقیقه زمان برای تمرین می توانید در عرض ۹۰ روز زبان انگلیسی را به صورت روان مکالمه کنید، این مجموعه شامل ۴۵۰ ساعت فایل صوتی mp3 مکالمه زبان انگلیسی به همراه اموزش گرامر می باشد و برای تمامی سنین و تمامی افراد از مبتدی تا پیشرفته . تلفظ کلمات به همراه اموزش بسیاری از جملات و لغات پر کاربرد زبان مطابق با آخرین متد های آموزش زبان دنیا از ویژگی های این بسته آموزشی می باشد که در قالب ۴ عدد vcd قابل ارائه است ! شما در این شیوه اموزشی بدون نیاز به کتاب، انگلیسی را فرا خواهید گرفت .
با این بسته شما،نه به تمرین ، نه دوباره گوش کردن، نه نوشتن و نه به نرم افزار خاصی نیاز دارید.

ویژگی های مجموعه آموزش زبان نصرت نسبت به سایز مجموعه ها:
– مکالمه کامل و روان زبان انگلیسی بعد از ۹۰ روز همرا با آموزش گرامر و لغات پر کاربرد
– شیوه آموزشی فوق العاده اسان و قابل استفاده برای تمامی سنین از ۹ سال تا ۹۰ ساله
– روش کاری : ترکیب جالبی از مکالمه شنیداری و تکرار مکرر و تشویق برای مکالمه روان
– قابل استفاده برای تمام کسانی که در کلاس های زبان حضور دارند به عنوان تمرین آموزش زبان
– قابل پخش بر روی دی وی دی و موبایل و کامپیوتر و ام پی تری پلیر و ضبط های سی دی اتومبیل
– سری آموزشی زبان بسیار منظم با روزی فقط ۳۰ دقیقه در ۹۰ روز
– استفاده از جدید ترین متد های روز آموزش زبان انگلیسی

توضیحات تکمیلی از زبان موسسه تولید کننده :
متد اموزش انگلیسی به شیوه نصرت را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهیه بسته اموزشی انگلیسی و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگیری آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا می شوید، متوجه می شوید که تغییری در زبان شما روی میدهد . شما به راحتی می توانید فیلمهای آمریکایی به زبان اصلی را بفهمید. شما خواهید توانست به راحتی به انگلیسی صحبت کنید و کاملاً میتوانید ارتباط برقرار کنید. احساس خواهید کرد معجزه‌ای روی داده است. چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ? ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد.
این ادعا کمی به نظر غیر قابل باور می باشد ولی نصرت معتبرترین موسسه تند خوانی و زبان انگلیسی در کشور است. آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند. چنین موسسه ای بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ?? هزار فروش داشته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نیاز به تمرین دارید، نه نیاز به دوباره گوش کردن و نه نیاز به نوشتن. در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرارگیری کلمات و جملات آن با فاصله‌های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما اموزش می دهد.

نحوه خرید آموزش زبان نصرت :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش زبان نصرت بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۰۰۰ تومان
خرید آموزش زبان نصرت


برچسب ها : , , , , , ,