خريد انگشتر زنانه اي فيروزه 157 آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید انگشتر زنانه ای فیروزه ۱۵۷ آنلاین

  • بهمن ۳ام, ۱۳۹۱

انگشتر زنانه ای فیروزه 157

توضیحات درباره انگشتر زنانه ای فیروزه ۱۵۷ :
انگشتر بسیار زیبای نقره درجه ? (پایه نقره ساخت کشور تایلند ) به همراه فیروزه اصل نیشابور (فیروزه دست تراش – ساخت نیشابور) کار شده با نگین های بسیار زیبای برلیان اتمی و حدید با ظرافت و زیبایی خیره کننده همگام با مد سال (نقره آب رادیم )
این انگشتر با گارانتی تعویض و بسته بندی شکیل و ضد ضربه به سراسر ایران ارسال خواهد شد.

قیمت:????? هزار تومان

وزن 😕 گرم

buy انگشتر نقره با فیروزه نیشابور کد۱۵۷

توضیحات بیشتر در موردانگشتر نقره با فیروزه :
پایه این گردنبند به همراه نگین های برلیان اتمی ساخت کشور تایلند است که دارای کیفیت ، ظرافت و طول عمر بسیار بالاست ، فیروزه این گردنبند از معادن نیشابور استخراج شده و در کارگاه ههای نیشابور توسط استادان چیره دست این حرفه به روش سنتی تراش خورده و روی این گردنبند نصب میشود .
فروزه این گردنبند ???% طبیعی و اصل می باشد که با یک نگاه قابل تشخیص است (فیروزه طبیعی دارای تراش کمی نامنظم و با لک های بسیار کوچک دیگر سنگ ها در برخی قسمت های آن است) و دارای خواص درمانی طبیعی می باشد.

درباره خواص فیروزه بیشتر بدانید :
فیروزه در بین جواهرات درجه دوم بهترین سنگ می باشد . رنگ داخلی و خارجی آن یکسان بوده و فرقی نمی کند . فیروزه ? نوع دارد : ?- فیروزه مشرقی (مانند فیروزه نیشابور) که رنگ آن هیچ زمان خراب نمی شود ?- فیروزه مغربی که رنگ آن خراب شده و به سبز تبدیل می گردد . فیروزه به رنگ های آبی ، سبز و سفید وجود دارد ، که گرانترین نوع آن فیروزه مشرقی به رنگ آبی فیروزه ای می باشد.
فیروزه در ایران:
نامورترین و پرخواهان‌ترین فیروزه در ایران فیروزه نیشابور است و مهم‌ترین معدن فیروزه در ایران در شهرستان نیشابور می‌باشد که از بیش از ???? سال پیش استخراج می‌شده‌است.معدن این فیروزه در نزدیکی روستای معدن نیشابور است و از سطح زمین ???? متر بلندی دارد.

به سبب وجود این معدن در نیشابور، شهر فیروزه را به عنوان یکی از القاب نیشابور آورده‌اند. هرچند که شهرفیروزه نام دیگر شهر بزغان که یکی از شهرهای شهرستان نیشابور است؛ می‌باشد. فیروزه یکی از ره‌آوردهای نیشابور به شمار آمده و فروشگاه‌های فراوانی در بخش‌های سیاحتی شهر نیشابور و مشهد این فیروزه را به شکل‌های گوناگون عرضه می‌کنند. افزون بر آن‌ها رنگ فیروزه‌ای یک رنگ نمادین برای نیشابور تلقی شده‌است و در دهه ???? هجری از سوی شهرداری تلاش‌هایی برای فیروزه‌ای کردن رنگ دیوارها و مغازه‌های خیابان‌های اصلی شهر نیز انجام گرفت. یک معدن فیروزه در روستای معدن خراسان، سال ????.

فیروزه سنگی زنده می‌باشد و نسبت به روغن و مواد شیمیایی مانند مواد شوینده حساس بوده و ممکن است رنگ او را تغییر دهند – برای بازگشت رنگ آن بهتر است آن را در یک لیوان آب خالص در روز به مدت چند ساعت گذاشت.
تأثیرات و فواید اثبات شده فیروزه روی انسان :
سنگ فیروزه به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد کمک میکند. چشمها را نیرو میبخشد و علیه بیماریهای چشم و گردش خون مؤثر است. التهابات ریوی و بیماریهای دستگاه تنفسی را درمان کرده، در برابر افسردگی مفید بوده و قلب را تقویت میکند.فیروزه برای همه بیماریها که بر اثر کمبود مواد غذائی و تغذیه بد ایجاد میشوند به کار میرود. معمولاً هنگام پارگی رباطها و تاندونها، جریان خونی را در بافتهای عضلانی زیادتر میکند. همچنین به خاطر درخشش خود، شادی آور است و اهرمی سودمند برای جبران کمبود اکسیژن، مسمومیتهای خونی و استرس میباشد. سنگ فیروزه کمک مؤثری به درمان آن نواحی از بدن که تحت هجوم ویروس ها و باکتری ها هستند مینماید. گفته شده فیروزه از عملکرد و شفابخشی بیکران خود آگاهی ندارد.

فیروزه سنگی توانمند و حامی به شمار میرود. این سنگ باعث شادی و نشاط در افراد غمگین و افسرده میشودو به آنها نیروی لازم برای به انجام رساندن کارهای سخت با ظرافت و چابکی را منتقل میکند.
این سنگ باعث اعتماد به نفس میشود و جرأت لازم برای بیان استدلال هایمان را به طور مختصر و با اطمینان خاطر در کنفرانس ها ایجاد میکند و شخص را در برابر خواب های آشفته و کابوس حمایت میکند. فیروزه نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از ما دور کرده و جذب کننده نیروهای مثبت میباشد. این سنگ سواران و مسافران را در برابر حوادث و سرنوشت بد حمایت میکند.

نحوه خرید اینترنتیانگشتر زنانه ای فیروزه ۱۵۷ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت انگشتر زنانه ای فیروزه ۱۵۷ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: تومان
خرید انگشتر زنانه ای فیروزه 157


برچسب ها : , , , , , ,