خريد ارزان کنسرت دميس روسس (آخر دنيا) اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان کنسرت دمیس روسس (آخر دنیا) اورجینال

  • دی ۲۰ام, ۱۳۹۱

کنسرت دمیس روسس (آخر دنیا) اورجینال

توضیحات درباره کنسرت دمیس روسس (آخر دنیا) اورجینال :
نام: کنسرت دمیس روسس

نوع: تصویری

تعداد: ۱dvd

موضوع: موسیقی تصویری

شماره پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱۵۵/۸۰۴۰۲

محصول: آلمان

تولید کننده: تصویر دنیای هنر

آرتمیوس (دمیس) ونتوریس روسوس معروف به دمیس روسس (به یونانی: ?????? ??????) خواننده و نوازنده یونانی است، که بیشترین شهرتش را پس از مطرح شدن بعنوان موزیسین اصلی در خلق موسیقی های معروف ونگلیس و همینطور بعد از اینکه بعنوان نوازنده سولو در مجموعه‌ای از اجراهای بین المللی و آثار ضبط شده در طی دهه‌های شصت و هفتاد حضور داشت، بدست آورد. از وی تا کنون بیش از ?? میلیون آلبوم در سراسر جهان به فروش رسیده‌است.

روسس در روز ?? ماه ژوئن سال ???? در اسکندریه، واقع در مصر به دنیا آمد و در همانجا بزرگ شد. پدرش جورج (که به مهندس یورگوس روسوس معروف بود) و مادرش اولگا، هر دو اصالتاً یونانی بودند و در جریانات مربوط به بحران سوئز، تمامی مایملک خویش را از دست دادند، و در نتیجه این اتفاق تصمیم به بازگشت به یونان گرفتند.

پس از اقامت در یونان، روسس فعالیت خود را در برخی از گروه‌های موسیقی آغاز نمود، از جمله هنگامی که ?? ساله بود، کار خود را با گروه ایدولز (بتها، اصنام) آغاز نمود و این همان زمانی بود که وی با اوانجلیوس پاپاتاناسیو (که بعدها به عنوان ونگلیس شناخته شد)، و همینطور با لوکاس سیدراس ملاقات نمود. ملاقاتی که به شکل گیری گروهی به نام بچه? آفرودیت انجامید و روسس طی سالهای ???? تا ???? در آن عضویت داشت. وی سپس به گروه ما پنج نفر (که غیر از گروه راک فولکلوریکی است که به همین نام در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا فعالیت می‌کرد)، پیوست که البته فعالیت این گروه با موفقیت محدودی در یونان مواجه گردید.

او زمانی به مخاطبان بیشتر و گسترده تر دست یافت که در سال ???? به گروه راک تکامل یافته? بچه? آفرودیت پیوست، و دوباره در کنار ونجلیس و لوکاس سیدراس قرار گرفت. پس از ملحق شدن به این گروه، وی در ابتدا به عنوان خواننده با آنها کار می‌کرد، اما بعدها به نواختن گیتار باس نیز پرداخت. فعالیت وی در این گروه به دستیابی به موفقیت عظیم تجاری در فرانسه و اروپا طی سالهای ???? تا سال ???? منجر گردید. مشخصه? سبک آوازی او که به آواز اپرا بسیار شبیه‌است، به او کمک کرد، تا این گروه را به سمت شهرت و معروفیت بین المللی، سوق بدهد. این مشخصه به ویژه در آخرین آلبوم وی: ???، که به یکی از پیشرفته ترین نمونه‌های راک کلاسیک در جهان تبدیل شد، شاخص است.

نحوه خرید اینترنتیکنسرت دمیس روسس (آخر دنیا) اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کنسرت دمیس روسس (آخر دنیا) اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۴۲۰۰ تومان
خرید کنسرت دمیس روسس (آخر دنیا) اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,