خريد ارزان پروژه جامع :بررسي عوامل موثر بر شکل گيري هويت اجتماعي دانش آموزان متوسطه شهر نيشابور | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان پروژه جامع :بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور

  • دی ۱۵ام, ۱۳۹۱

پروژه جامع :بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور

توضیحات درباره پروژه جامع :بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور :
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱
فصل اول : طرح تحقیق
۱-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….. ۳
۲-۱ موضوع تحقیق ………………………………………………………………………………………………………… ۳
۳-۱ بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………… ۴
۴-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………….. ۴
۵-۱ اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………………………………….. ۵
۶-۱ محدود زمانی و مکانی تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۵
۷-۱پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۷-۱ تحقیقات داخلی …………………………………………………………………………………………………… ۵
۲-۷-۱تحقیقات خارجی ………………………………………………………………………………………………….. ۸
۳-۷-۱ جمع بندی نتایج تحقیقات ………………………………………………………………………………………. ۱۰
۸-۱ تعاریف مربوط به هویت…………………………………………………………………………………………….. ۱۱
۹-۱ موانع و تنگناهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………. ۱۴
فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ………………………………………………………………………………….. ۱۶
۱-۲ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷
۲-۲ مباحث نظری ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷
۱-۲-۲ دورکیم ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷
۲-۲-۲ پارسونز ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۸
۳-۲-۲ ماکس وبر …………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
۴-۲-۲ کنش متقابل نمادی…………………………………………………………………………………………………. ۲۲
۵-۲-۲ کولی ……………………………………………………………………………………………………………………. ۲۳
۶-۲-۲ مید ………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
۷-۲-۲ گافمن…………………………………………………………………………………………………………………… ۲۶
۸-۲-۲ نظریه هویت (بورک) ………………………………………………………………………………………………. ۲۷

عنوان صفحه
۳-۲ چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق ………………………………………………………………………….. ۳۰
۴-۲ پرسشهای تحقیق …………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
۵-۲ فرضیات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………. ۳۱
۶-۲ الگوی نظری و تحلیلی تحقیق………………………………………………………………………………………. ۳۲
فصل سوم : روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۱-۳ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۳ نوع تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… ۳۵
۳-۳ تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………….. ۳۵
۱-۳-۳ تعریف نظری متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۳-۳ تعریف عملی متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………….. ۳۸
۴-۳ متغیرهای مستقل و وابسته …………………………………………………………………………………………. ۴۲
۵-۳ شاخص سازی متغیر های تحقیق ………………………………………………………………………………… ۴۳
۱-۵-۳ شاخص سازی متغیرهای مستقل ……………………………………………………………………………… ۴۳
۲-۵-۳ شاخص سازی متغیرهای وابسته ……………………………………………………………………………… ۴۵
۶-۳ قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ) ………………………………………………………………………. ۴۶
۷-۳ اعتبار تحقیق …………………………………………………………………………………………………………….. ۴۷
۸-۳ جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………….. ۴۷
۹-۳ تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری…………………………………………………………………………… ۴۸
۱-۹-۳ تعیین حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………… ۴۸
۲-۹-۳ شیوه نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………. ۴۹
۱۰-۳ واحد تحلیل……………………………………………………………………………………………………………… ۵۰
۱۱-۳ تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات …………………………………………………….. ۵۰
۱۲-۳ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………….. ۵۰
فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق………………………………………………………………………….. ۵۱
۱-۴ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۲
۲-۴ توصیف دستاوردهای تحقیق ……………………………………………………………………………………….. ۵۲
۱-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس …………………………………………………………… ۵۲
عنوان صفحه
۲-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی ……………………………………………….. ۵۳
۳-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی………………………………………………. ۵۳
۴-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر……………………………………………… ۵۴
۵-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر……………………………………………… ۵۴
۶-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده……………………………………… ۵۵
۷-۲-۴ بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان ………………………………………………………………. ۵۷
۸-۲-۴ بررسی میزان تایید دیگران ………………………………………………………………………………………. ۵۸
۹-۲-۴ بررسی میزان درونی کردن ارزشها …………………………………………………………………………… ۵۹
۱۰-۲-۴ بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی ……………………………………………………………… ۶۰
۱۱-۲-۴ بررسی میزان پایگاه اقتصادی – اجتماعی دانش آموزان ………………………………………………… ۶۱
۱۲-۲-۴ بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان …………………………………………………………………. ۶۲
۱۳-۲-۴ بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان …………………………………………………………… ۶۳
۱۴-۲-۴ بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان ……………………………………………………………………. ۶۴
۱۵-۲-۴ بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان …………………………………………………………….. ۶۵
فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق…………………………………………………………………….. ۶۶
۱-۵ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
۲-۵ آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۱: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان ………………… ۶۷
۱-۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۱ : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان …………………… ۶۸
۲-۱-۲-۵آزمون فرضیه ۲/۱ : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان……………… ۶۸
۳-۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۱ : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان ……………………. ۶۹
۲-۲-۵آزمون فرضیه ۲ : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی»…. ۶۹
۱-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۲ : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی» …………. ۷۰
۲-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۲ : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی» ….. ۷۰
۳-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۲ : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» …………… ۷۱
۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی» …………………… ۷۱
۱-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۳ : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی» ……………………….. ۷۱
عنوان صفحه
۲-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۳ : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»…………………. ۷۲
۳-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»………………………….. ۷۲
۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۴ :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»…………………………… ۷۳
۱-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۴: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی» …………………………….. ۷۳
۲-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۴ :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ………………………………. ۷۴
۳-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۴ :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ……………………………… ۷۴
۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۵ :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی» ……………… ۷۴
۱-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۵ :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی» ………………….. ۷۵
۲-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۵: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی» ……………. ۷۵
۳-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۵ :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی» ……………………. ۷۶
۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۶ : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»…….. ۷۶
۱-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۶: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»…………. ۷۷
۲-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۶ :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»….. ۷۷
۳-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۶ :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»…………. ۷۸
۳-۵ تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) ………………………………………………………………………. ۷۸
۱-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت دینی ………………………………………………………………………………. ۷۸
۲-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی …………………………………………………………………………… ۸۰
۳-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت ملی………………………………………………………………………………….. ۸۲
۴-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی…………………………………………………………………………. ۸۴
۴-۵ تحلیل مسیر………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها …………………………………………………………………………………. ۹۲
۱-۶ خلاصه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………. ۹۳
۲-۶ جمع بندی و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………. ۹۴
۳-۶ پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹
فهرست منابع و ماخذ ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
پیوست

فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۱-۳ میزان آلفای کرانباخ ………………………………………………………………………………………….. ۴۷
جدول ۲-۳ میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،
رشته و پایه تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………. ۴۸
جدول ۳-۳ توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس………………………………………………… ۴۹
جدول ۴-۳ توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی…………………………………….. ۵۰
جدول ۱-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب جنس ………………………………………………………………….. ۵۲
جدول ۲-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی …………………………………………………………. ۵۳
جدول ۳-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب رشته تحصیلی………………………………………………………… ۵۳
جدول ۴-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات پدر……………………………………………………….. ۵۴
جدول ۵-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات مادر………………………………………………………. ۵۵
جدول ۶-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب درآمد ماهیانه خانواده……………………………………………… ۵۶
جدول ۷-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود………………………………………………. ۵۷
جدول ۸-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تایید دیگران بودن………………………………………….. ۵۸
جدول ۹-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها ……………………………………………… ۵۹
جدول۱۰-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گروهی…………………………………….. ۶۰
جدول۱۱-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی………………………………………….. ۶۱
جدول۱۲-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی…………………………………………………… ۶۲
جدول۱۳-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی……………………………………………. ۶۳
جدول ۱۴-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی…………………………………………………… ۶۴
جدول۱۵-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میز ان هویت اجتماعی…………………………………………….. ۶۵
جدول ۱-۵ آزمون تفاوت میانگین هویت اجتماعی بر حسب جنس………………………………………….. ۶۷
جدول ۲-۵ آزمون تفاوت میانگین هویت دینی بر حسب جنس …………………………………………….. ۶۸
جدول ۳-۵ آزمون تفاوت میانگین هویت خانوادگی بر حسب جنس……………………………………….. ۶۸
جدول ۴-۵ آزمون تفاوت میانگین هویت ملی بر حسب جنس……………………………………………….. ۶۹
جدول ۵-۵ همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت اجتماعی…………………………………………. ۶۹
جدول ۶-۵ همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت دینی……………………………………………… ۷۰
عنوان صفحه
جدول ۷-۵ همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت خانوادگی………………………………………. ۷۰
جدول ۸-۵ همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت ملی………………………………………………… ۷۱
جدول ۹-۵ همبستگی رضایت فرد از خود با هویت اجتماعی…………………………………………………… ۷۱
جدول ۱۰-۵ همبستگی رضایت فرد از خود با هویت دینی………………………………………………………… ۷۲
جدول ۱۱-۵ همبستگی رضایت فرد از خود با هویت خانوادگی………………………………………………….. ۷۲
جدول ۱۲-۵ همبستگی رضایت فرد از خود با هویت ملی………………………………………………………… ۷۳
جدول ۱۳-۵ همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت اجتماعی…………………………………………… ۷۳
جدول ۱۴-۵ همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت دینی…………………………………………………… ۷۳
جدول ۱۵-۵ همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت خانوادگی…………………………………………. ۷۴
جدول ۱۶-۵ همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت ملی…………………………………………………. ۷۴
جدول ۱۷-۵ همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی………………………………………………… ۷۵
جدول ۱۸-۵ همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت دینی ……………………………………………………… ۷۵
جدول ۱۹-۵ همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی………………………………………………… ۷۶
جدول ۲۰-۵ همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت ملی……………………………………………………….. ۷۶
جدول ۲۱-۵ همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی……………………………………… ۷۷
جدول ۲۲-۵ همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی…………………………………………… ۷۷
جدول ۲۳-۵ همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی……………………………………. ۷۸
جدول ۲۴-۵ همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی……………………………………………… ۷۸
جدول ۲۵-۵ عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت دینی.. ۷۹
جدول ۲۶-۵ عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت دینی در مرحله سوم……………….. ۷۹
جدول ۲۷-۵ عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم………………………………………………….. ۸۰
جدول ۲۸-۵ عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت خانوادگی ………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
جدول ۲۹-۵ عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت خانوادگی در مرحله سوم……….. ۸۱
جدول ۳۰-۵ عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم…………………………………………………. ۸۲
جدول ۳۱-۵ عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت ملی…. ۸۳

عنوان صفحه
جدول ۳۲-۵ عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت ملی در مرحله جدول سوم………. ۸۳
جدول ۳۳-۵ عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم…………………………………………………. ۸۴
جدول ۳۴-۵ عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۵
جدول ۳۵-۵ عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت اجنماعی در مرحله چهارم……….. ۸۵
جدول ۳۶-۵ عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله چهارم………………………………………………. ۸۶
جدول ۳۷-۵ محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت دینی………………………………… ۸۸
جدول ۳۸-۵ محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت خانوادگی………………………….. ۸۹
جدول ۳۹-۵ محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت ملی………………………………… ۹۰
جدول ۴۰-۵ محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت اجتماعی………………………….. ۹۱
فهرست اشکال
شکل ۱-۲ مدل نظام کنترل فرایند هویت …………………………………………………………………………………… ۲۸
شکل ۲-۲ الگوی نظری و تحلیلی تحقیق ………………………………………………………………………………… ۳۳
فهرست نمودارها
نمودار ۱-۲ رابطه چهار خرده نظام پارسونز (مدل سیبرنیتیک ) ………………………………………………… ۲۰
نمودار ۱-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود………………………………………………… ۵۷
نمودار ۲-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تائید دیگران بودن……………………………………………… ۵۸
نمودار ۳-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها………………………………………………… ۵۹
نمودار ۴-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گووهی……………………………………….. ۶۰
نمودار ۵-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی – اجتماعی………………………………………… ۶۱
نمودار ۶-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی……………………………………………………… ۶۲
نمودار ۷-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی………………………………………………. ۶۳
نمودار ۸-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی……………………………………………………… ۶۴
نمودار ۹-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت اجتماعی………………………………………………… ۶۵
نمودار۱-۵ تحلیل مسیر هویت……………………………………………………………………………………………… ۸۷

این پروژه یامقاله و یا……. در ۱۰۰ صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است .

نحوه خرید اینترنتیپروژه جامع :بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور :
لطفاً برای خرید سریع و راحت پروژه جامع :بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان
خرید پروژه جامع :بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور


برچسب ها : , , , , , ,