خريد ارزان نرم افزار sql server 2012 developer | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان نرم افزار sql server 2012 developer

  • دی ۲۸ام, ۱۳۹۱

نرم افزار sql server 2012 developer

توضیحات درباره نرم افزار sql server 2012 developer :
نرم افزار sql server 2012 با قابلیت ها و امکاناتی عرضه گردیده است که نیازهای روز جامعه it را به خوبی پوشش می دهد و گوی سبقت را از رقیبان ربوده است . در این نوشتار با برخی از قابلیت های جدید sql server 2012 آشنا شده و سپس تفاوت نگارش های مختلف آن را مورد بررسی اجمالی قرار خواهیم داد .

این نرم افزار بر روی ۱ حلقه dvd عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد و شامل نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد .

در ادامه با قابلیت های جدید این نرم افزار و تفاوت نگارش های مختلف آن آشنا می شویم :
ساده سازی نسخه های این نرم افزار :
sql server 2012 در سه نسخه ارائه شده است که توضیحات بسیار واضحی در رابطه با قابلیت های آن ها در وب سایت microsoft موجود می باشد .
پشتیبانی از windows server core :
امکان استفاده از قابلیت های نرم افزار sql server در windows server core توسط نسخه ۲۰۱۲ این نرم افزار فراهم شده است .
وجود قابلیت data quality services :
data quality services یک ابزار پایگاه دانش است که با کمک آن می توان از صحت داده ها اطمینان حاصل کرد . این ابزار با استفاده از الگوهای پیچیده موجود به ویرایش و حذف داده های نامعتبر می پردازد .
برخورداری از قابلیت های جدید در زمینه t-sql :
برخی از این ویژگی های جدید عبارتند از پشتیبانی از sequence ها ، دستور بسیار قدرتمند try_convert() به منظور تبدیل نوع داده ها ، وجود دستورات offset و paging به منظور صفحه بندی داده ها ، تابع format() به منظور قالب بندی داده ها ، ویژگی های جدید در دستور throw به منظور مدیریت بهتر خطاها و دیگر موارد
قابلیت جدید contained databases :
ویژگی جدید contained database فرایند deploy نمودن دیتابیس های جدید و یا انتقال دیتابیس های قدیمی را در sql server های مختلف و server instance های گوناگون بسیار ساده می نماید .

برخورداری از قابلیت columnar index :
این ویژگی اساسا به منظور پشتیبانی از data warehousing ابداع شده بود ، با استفاده از این ویژگی می توانید همان performance و فشرده سازی ارائه شده در powerpivot موجود در موتور دیتابیس sql server را در اختیار داشته باشید .
این ویژگی ذخیره سازی ستون های داده را به صورت هوشمندانه انجام می دهد و تنها ستون داده های ضروری را به عنوان نتیجه بازجست بازمی گرداند ، در کل از طریق شیوه های ارائه شده در آن کارایی بازجست ها تا ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت .
برخورداری از sql server data tools :
یکی از ویژگیهای جدید sql server 2012 که ویژه برنامه نویسان می باشد data tool های موجود در آن می باشد ، sql server data tools از محیطی با ظاهر و شباهت عملکردی به visual studio 2010 استفاده می کند که توانایی برابر با t-sql و sqlclr را در اختیار کاربران می گذارد ، sql data tools توانایی اتصال به sql server 2005 و sql azure را داراست .
برخورداری از قابلیت power view :
power view مجموعه امکانات مصور سازی داده ها می باشد که یک report designer قوی نیز به همراه داشته و توانایی ارائه درک تصویری از داده ها را فراهم می کند که جهت اتخاذ تصمیم های گوناگون بسیار راهگشا خواهند بود .
همچنین از طریق این قابلیت ها امکان یکپارچه سازی در برنامه های .net و یا انتشار در sharepoint نیز وجود دارد .
ارائه قابلیت alwayson availability groups :
مهمترین ویژگی در sql server 2012 ویژگی جدید availability groups می باشد که یکی از مطرح ترین تکنولوژی های availability می باشد ، این ویژگی در حقیقت انقلابی در عرصه database mirroring می باشد ، alwayson توانایی حفاظت از داده های چندین دیتابیس را داراست .
پشتیبانی از بیش از ۴ عدد replicas و امکان استفاده از اتصالات همگام و غیر همگام از دیگر ویژگی های آن است ، و در نهایت بر خلاف database mirroring می توان از داده های موجود در replica ها بازجست گرفت .

در ادامه با تفاوت نسخه های مختلف sql server 2012 با یکدیگر آشنا می شویم :
نسخه standard :
از این نسخه به منظور در اختیار داشتن ویژگی های یک پایگاه داده ارتباطی استفاده می شود و هیچ یک از توانایی های خارق العاده sql server 2012 در آن موجود نیست اما با این وجود می توان از آن در کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بعضا بزرگ به خوبی استفاده نمود .
نسخه business intelligence :
از این نسخه در کاربردهای هوش تجاری مورد نیاز در شرکت ها استفاده می شود .
قابلیت های power view ، data quality services و master data services به اضافه تمامی قابلیت های نسخه standard از ویژگیهای ارائه شده در این نسخه می باشد .
نسخه enterprise :
از این نسخه برای کاربردهای بحرانی دیتابیس ها همچون صنایع هوایی ، دفاعی ، بانکی و … ، همچنین در فرایند data warehousing استفاده می گردد .
قابلیت های alwayson ، columnstore ، maximum virtualization و توانایی های نسخه های standard و business intelligence از جمله قابلیت های نسخه enterprise نرم افزار sql server 2012 می باشد .

همچنین sql server علاوه بر نسخه هایی اصلی که در بالا ذکر شد ، دو نسخه دیگر برای کاربردهای ساده و کوچک به نام های developer و express نیز ارائه نموده است .

این نرم افزار بر روی ۱ حلقه dvd عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد و شامل نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد .

نحوه خرید اینترنتینرم افزار sql server 2012 developer :
لطفاً برای خرید سریع و راحت نرم افزار sql server 2012 developer بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۵۰۰ تومان
خرید نرم افزار sql server 2012 developer


برچسب ها : , , , , , ,