خريد ارزان معروف ترين و کاربردي ترين دايره المعارف دنيا | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا

  • دی ۷ام, ۱۳۹۱

معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا

توضیحات درباره معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا :
معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا با بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ عکس ، صدا و فیلم

بهترین مجموعه جهت انتخاب مقاله های مولتی مدیا و متنی

کمپانی مایکروسافت این نرم افزار را طوری طراحی نموده که هر کاربری توانایی استفاده از آن را داشته باشد . در این نرم افزار اطلاعات منحصر به فردی وجود دارد که در هیچ نرم افزار دیگری نمی توان یافت . بطور مثال محیطهای مجازی از معابد و مکانهای مشهور جهان همچون پرسپولیس و … وجود دارد که می توان از تمامی قسمتهای درونی آن بازدید نمود و به گشت و گذار پرداخت . این فقط یک نرم افزار متنی نیست بلکه دارای هزاران فیلم و تصویر و سفرهای مجازی و دهها امکانات متنوع دیگر می باشد .

پر فروشترین نرم افزار دایره المعارف در سرتاسر دنیا در هشت سال گذشته
این نرم افزار قابلیت جستجوon-line ، off-line را دارا می باشد. این نسخه شامل ۶۰۰۰۰ مقاله، بیش از ۲۵۰۰۰ عکس، ۸۰۰ فیلم ویدئویی و ۳۰۰۰ صدا و موسیقی و کلیپ می باشد. همچنین شامل اطلس پویا با بیش از ۱٫۸ میلیون نقشه مکانهای مختلف نیز می باشد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.

توضیحات بیشتر درباره microsoft encarta premium 2011

microsoft encarta premium 2011 جامع ترین وجذاب ترین دایره المعارف دنیا خصوصیات بارز این دایره المعارف: اطلس جهان با بیش از۱۰۸ میلیون نام بر روی آن بیش از۸۶۰۰۰ مقاله علمی ،ادبی وهنری زندگینامه مشاهیر در کلیه رشته ها بررسی رمانهای بزرگ اطلاعات آماری و نموداری از کلیه کشورها نمایش وقایع تاریخی به صورت نمودار زمانی سفر به مکانهای تاریخی وشهرهای توریستی دیکشنری به زبانهای انگلیسی،فرانسه،آلمانی و… بازیهای فکری جهت افزایش اطلاعات ابزارهای قوی برای جستجوی اطلاعات دایره المعارف ویژه کودکان به همراه بازیهای فکری آموزش جامع مجموعه آفیس محصول شرکت بزرگ مایکروسافت ،دارای رتبه اول در فروش encarta دایره المعارف نرم افزاهای دایره المعارف جهان میباشد. شرکت مایکروسافت با ارائه نرم افزارهای اینکارتا به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای اطلاعاتی قدم بزرگی در بخشهایی از قبیل اطلاعات عمومی وآموزشی برداشت . نسخه جدید مایکروسافت که به عنوان پریمیوم شناخه میشود بانک اطلاعات بزرگی است که برای تمامی سنین تعریف شده و گرافیک و منوها وکلمات طوری طراحی شدند که برای افراد با سنین پایین هم جذاب وقابل دسترسی است . این مجموعه با داشتن بیش از۴۲۰۰۰ مقاله چند رسانه ای که بعضا با فیلم و فایل صوتی ارائه شده بانک اطلاعاتی جامع وفوق العاده ای را برای کاربران در بردارد. افرادی که نسخه های قبلی این نرم افزار را تجربه کردند به کارایی این مجموعه ها آشنایی دارند. به خصوص این نرم افزار که اخیرا به دلیل استفاده از نوع زبان ساده انگلیسی برای تمام سنین مفید است میتواند با دارا بودن محیطی جذاب و زیبا جهت تقویت زبان انگلیسی هم مفید واقع شود .

این مجموعه شامل ۱ دی وی دی می باشد .

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

نحوه خرید اینترنتیمعروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا :
لطفاً برای خرید سریع و راحت معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید معروف ترین و کاربردی ترین دایره المعارف دنیا


برچسب ها : , , , , , ,