خريد ارزان مجموعه مستند پيچش زمان – time warp orginal | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان مجموعه مستند پیچش زمان – time warp orginal

  • دی ۲۳ام, ۱۳۹۱

مجموعه مستند پیچش زمان – time warp orginal

توضیحات درباره مجموعه مستند پیچش زمان – time warp orginal :
مجموعه مستند time warp (پیچش زمان) یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. در این مستند جذاب “جیف لیبرمن” دانشمند دانشگاه mit به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند.

همانطور که می‌دانید، چشم انسان تا ?? فریم (عکس) در ثانیه بیشتر نمی‌تواند ببیند، دوربین‌های معمولی نیز همینطور،اما دوربین ultra high speed که در این مستند به کار رفته است می‌تواند تا ?? هزار فریم در ثانیه ضبط کند، این سرعت آنقدر زیاد است که یک گلوله خارج شده از دهانه تفنگ را نیز می‌تواند فیلمبرداری کند! این مستند هم از جنبه علمی و هم از جنبه لذت بردن از دنیای اطراف، به هر صحنه‌ای با دید این دوربین نگاه کرده است! صحنه برخورد مشت یک بوکس‌کار به رقیب خود، صحنه افتادن یک قطره بر روی آب، صحنه برخورد گلوله با سیب و تخم مرغ، صحنه ترکیدن بادکنک و … و در کل، صحنه‌هایی که ما فقط لحظه‌ای آن را درک می‌کنیم و تمام !

سرعت فیلمبرداری این دوربین‌ها ? هزار فریم بر ثانیه است. این مستند از سال ???? تا کنون در حال پخش است و دو فصل آن به طور کامل پخش شده است. پدیده‌های جذابی همانند برخورد گلوگه با اجسام مختلف و یا تصادف دو ماشین با یکدیگر با دوربین‌های فیلمبرداری سرعت بالا فیلمبرداری می شوند و با سرعت پایین به طوری که چشم انسان قادر به دیدن آن باشد مجددا پخش می شوند. این مستند برای همه ی افرادی که به مستند‌های علمی علاقه دارند و از طرفی دوستار دیدن تصاویر با بالاترین کیفیت عالی hd هستند مناسب است. این مستند به زبان انگلیسی تولید شده است و فاقد زیرنویس فارسی و انگلیسی است ولی تصاویر به قدری در این مستند گویا هستند که شاید نیازی به صداها نباشد!
ش م : ۱۵۵/۲۱۲۳۶
۵ دی وی دی کامل

نحوه خرید اینترنتیمجموعه مستند پیچش زمان – time warp orginal :
لطفاً برای خرید سریع و راحت مجموعه مستند پیچش زمان – time warp orginal بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۹۸۰۰ تومان
خرید مجموعه مستند پیچش زمان – time warp orginal


برچسب ها : , , , , , ,