خريد ارزان فيلم آموزشي انواع دفاع شخصي در مقابل چاقو(اورجينال)+اشانتيون مجموعهebook | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان فیلم آموزشی انواع دفاع شخصی در مقابل چاقو(اورجینال)+اشانتیون مجموعهebook

  • دی ۵ام, ۱۳۹۱

فیلم آموزشی انواع دفاع شخصی در مقابل چاقو(اورجینال)+اشانتیون مجموعهebook

توضیحات درباره فیلم آموزشی انواع دفاع شخصی در مقابل چاقو(اورجینال)+اشانتیون مجموعهebook :
شماره مجوز:۱۵۵/۳۷۴۶۸۳

حادثه خبر نمی کند و این روزها در خبرها زیاد می بینیم افراد زورگیری که با چاقو اقدام به زور گیری می کنند و در بعضی موارد آسیب های شدیدی به افراد وارد می کنند. و هزاران اتفاق دیگر که ممکن هر لحظه برای شما نیز اتفاق بیفتد.این مجموعه آموزشی سعی بر این دارد تا شما در زمان وقوع این چنین اتفاق ها بهترین کار ممکن را انجام دهید.

امنیت شما مهمترین چیزیست که قابل توجه برای شما میباشد . خطر همیشه در کمین است و هیچوقت نیز خبر نمیکند . فرض کنید که خود را در وسط یک حمله یا یک تهدید خیابانی میبینید . بهترین عکس العمل شما میتواند زمینه ساز ادامه زندگی شما باشد . فرض این اموزش بر این است که شخصی در صدد حمله یا تهدید شما با سلاح سرد نظیر چاقو میباشد . فراموش نکنید که بهترین عکس العمل میتواند بهترین نتیجه ها را در بر داشته باشد . حال شما باید از بهترین فرصت ها استفاده کنید تا در این مبارزه پیروز باشید و همچنین جان خود را نجات دهید . این اموزش دقیقا به بررسی همین موضوع پرداخته است .

در این اموزش ۴ نوع دفاع شخصی از چاقو به شما برای حفظ جانتان اموزش داده میشود . در این اموزش نحوه دفاع شخصی توسط انواع چاقو که ممکن است مجرمان خیابانی از انها استفاده کنند وجود دارد . طریقه اموزش و جلوگیری از ۶ روش که مجرمان میتوانند به شما صدمه یا منجر به مرگ شما شوند به شما اموزش داده میشود .

از ویژگی های این اموزش میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

– بررسی اسیب پذیری و جهت گیری مهاجم
– شرح موقعیت دفاع
– نحوه کنترل چاقوی مهاجم
– شرح صحنه های دفاع به صورت ارام
– برسی نقاطی که مهاجم تصمیم به ضربه به انجا میگیرد
– شرح دفاع متقابل
– دریافت نمره ۵ از ۵
– و …

و اما محصولی که با این مجموعه جهت هر چه بالاتر بردن سطح مخاطب ارائه می شود مجموعه ۴۰۰۰ کتاب الکترونیکی تخصصی و عمومی می باشد که خود این مجموعه ارزشمند دارای قیمت بالایی می باشد که شما می توانید با خرید این محصول این مجموعه را به صورت هدیه از ما دریافت کنید در ادامه توضیحاتی در مورد این گنجینه ارزشمند آمده است

شاید برای شما هم پیش آمده که برای یافتن یک کتاب خاص به چندین کتابفروشی مراجعه کرده اید و بعد از گذراندن چندین ساعت، خسته و کوفته با دست خالی به خانه بازگشته اید!
ما برای حل مشکل شما، چاره ای اندیشیده ایم…
ما مجموعه ای جامع و کامل از کتابهای الکترونیک، به صورت کاملا دسته بندی شده در موضوعات مختلف را آماده کرده ایم تا شما با صرف زمانی اندک و صد البته هزینه ای بسیار کم، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
حتی گاهی پیش می آید که بدون هیچ ذهنیت قبلی به کتاب فروشی میروید و با ده ها هزارتومان هزینه تعداد انگشت شماری کتاب میخرید. میتوانید با هزینه ای زیر ده هزار تومان صاحب ??? جلد؟ نه!! ???? جلد؟ نه!! ۴۰۰۰ جلد کتاب شوید و هر گاه که خواستید رایانه تان را روشن کنید و بر اساس موضوع دلخواه یا مورد نیازتان یک کتاب را پیدا کرده و مطالعه نمایید.
ما امکانی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با یک بار صرف زمان و هزینه ۴۰۰۰ جلد کتاب فارسی در موضوعات مختلف را خریداری و تا مدتها از آن استفاده کنید.
موضوعات این کتابها عبارتند از:
اجتماعی
ادبیات
بانوان
نونهالان
پزشکی و بهداشت
تاریخ
تجارت و بازاریابی
داستان و رمان
شعر و غزلیات
هنر و تاریخ هنر
مذهبی
مدیریت
موفقیت و کامیابی
تجارت و بازرگانی
زبان
فکر و اندیشه
کامپیوتر و علوم مربوطه
اینترنت
جغرافیا
علوم نامانوس
نقد و بررسی
اطلاعات عمومی
مقالات علمی فرهنگی هنری

کتب این مجموعه به صورت pdf و ebook میباشند

نحوه خرید اینترنتیفیلم آموزشی انواع دفاع شخصی در مقابل چاقو(اورجینال)+اشانتیون مجموعهebook :
لطفاً برای خرید سریع و راحت فیلم آموزشی انواع دفاع شخصی در مقابل چاقو(اورجینال)+اشانتیون مجموعهebook بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: تومان
خرید فیلم آموزشی انواع دفاع شخصی در مقابل چاقو(اورجینال)+اشانتیون مجموعهebook


برچسب ها : , , , , , ,