خريد ارزان سيستم عامل fedora 14 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان سیستم عامل fedora 14

  • اسفند ۲ام, ۱۳۹۱

سیستم عامل fedora 14

توضیحات درباره سیستم عامل fedora 14 :
فدورا چیست؟
فدورا یک سیستم عامل بر پایه‌ی لینوکس است، مجموعه‌ای از نرم‌افزارها که رایانه‌ی شما را به کار می‌اندازد. شما می‌توانید فدورا را در کنار دیگر سیستم‌عامل‌ها همچون مایکروسافت ویندوز™ و یا مک او اس ده™ نصب کنید، و یا از فدورا به جای آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از فدورا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای لذت برده و آن را با دیگران قسمت کنید.

the fedora project is the name of a worldwide community of people who love, use, and build free software. we want to lead in the creation and spread of free code and content by working together as a community. fedora is sponsored by red hat, the world`s most trusted provider of open source technology. red hat invests in fedora to encourage collaboration and incubate innovative new free software technologies.
چرا فدورا متفاوت است؟

ما به ارزشمندی نرم‌افزاهای آزاد اعتقاد داریم و می‌جنگیم تا از نرم‌افزارهایی که همگان توانایی استفاده و اشتراک آن‌ها را دارند، حمایت کنیم و آن‌ها را گسترش دهیم. فدورا نه تنها سیستم عاملی است که از نرم‌افزارهای آزاد ایجاد شده است، بلکه ما تنها از نرم‌افزارهای آزاد برای ارائه کردن آن به شما استفاده می‌کنیم. این وبسایت، در حقیقت به وسیله‌ی نرم‌افزارهای آزاد ایجاد شده است و هر ماه به میلیون‌ها کاربر خدمات می‌دهد.

همنچنین ما به همکاری اعتقاد داریم. توسعه‌دهندگان ما با تیم‌های مختلف نرم‌افزارهای آزاد گوشه و کنار دنیا که ما آن‌ها را "سرچشمه" می‌خوانیم کار می‌کنند. آن‌ها اکثر نرم‌افزارهایی را که در فدورا دیده می‌شود تولید می‌کنند. ما صمیمانه با آن‌ها همکاری می‌کنیم تا همه بتوانند از کار ما سود برده و به پیشرفت‌ها در سریع‌ترین حالت ممکن دست پیدا کنند. با کار کردن در جهت همین تیم‌ها، ما می‌توانیم از اینکه نرم‌افزارهای آزاد در کنار یکدیدگر بهتر عمل می‌کنند، اطمینان حاصل کنیم و بهترین تجربه را برای کاربرین فراهم کنیم. همچنین ما می‌توانیم اصلاحات را سریعتر قرار دهیم، که نه تنها به کاربران، بلکه به سرچشمه هم کمک می‌کند.

ما همچنین به قدرت دادن به دیگران جهت ایجاد رویای خودشان از یک سیستم عامل آزاد اعتقاد داریم. هر کسی می‌تواند فدورا را به یک محصول جدید با نامی جدید تبدیل کند. ما حتی ابزار این کار را در خود فدورا فراهم کرده‌ایم. در واقع فدورا خود آغازگر مشتقاتی همچون لینوکس رد هت، پروژه‌ی یک لپتاپ برای هم کودک xo و dvdهای محتوای زنده‌ی creative commons است.

نحوه خرید سیستم عامل fedora 14 :
لطفاً برای خرید سریع و راحت سیستم عامل fedora 14 بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۹۰۰ تومان
خرید سیستم عامل fedora 14


برچسب ها : , , , , , , , ,