خريد ارزان اسرار فتوشاپ | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان اسرار فتوشاپ

  • اسفند ۶ام, ۱۳۹۱

اسرار فتوشاپ

توضیحات درباره اسرار فتوشاپ :
مجموعه پیش رو یکی از کامل ترین و برترین مجموعه های آموزشی در زمینه فتوشاپ می باشد که ویژگی های خاص این مجموعه آن را از سایر مجموعه های مشابه متمایز نموده، مجموعه ی بی نظیر و نفیس photoshop top secret با زبان و محیط ۱۰۰% فارسی (با کمترین دستکاری)، در قالب ۴ سی دی است، که در بسته بندی اختصاصی تقدیم شما می گردد.

کاملترین و جدیدترین مجموعه آموزشی تکنیک های حرفه ای فتوشاپ

برای طراحان و گرافیست های حرفه ای و آماتورهایی که قصد دارند حرفه ای شوند

این مجموعه فوق العاده ارزشمند و استثنایی دارای ۳۰ ساعت فیلم آموزشی با دوبله و منوهای فارسی و با کمترین دستکاری در محصول ارجینال می باشد.

در این آموزش ها شما می توانید بدون صرف هزینه های گزاف و زمان زیاد در فتوشاپ درجه استادی بگیرید، در این بسته آموزشی شما با انواع افکت ها و جلوه های ویژه، روتوش و ماسک تصاویر، ساخت پوسترهای تبلیغاتی ، گرافیک وب سایت، ساخت پس زمینه های متنوع، ساخت و طراحی کاور و جعبه، شناخت حرفه ای ابزارها قلم موها و بروش ها ، ساخت انواع فریم و دهها مطلب آموزشی فوق العاده دیگر آشنا خواهید شد.

دوستانه بهتون پیشنهاد میکنم اگه یه کمی به فتوشاپ علاقه دارین از این یکی محصول هنر ایرانی نگذرید!!

کاملترین مجموعه در بازار ایران

اسرار فتوشاپ با دوبله فارسی

۴ سی دی اورجینال

دوست عزیز: کلیه محصولات با بسته بندی اوریجینال و پک تمام رنگی اختصاصی بر روی بهترین دیسک های لیزری موجود در با مدرنترین دستگاههای روز تهیه شده اند و ما کیفیت و محتوای آنها را تضمین میکنیم .
مجوز : ۱۵۵/۴۵۶۲۵۸

نحوه خرید اسرار فتوشاپ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت اسرار فتوشاپ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۲۰۰ تومان
خرید اسرار فتوشاپ


برچسب ها : , , , , , , , ,