خريد اختلالات يائسگي وگرگرفتگي آگنوگل ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اختلالات یائسگی وگرگرفتگی آگنوگل ارزان

  • اسفند ۷ام, ۱۳۹۱

اختلالات یائسگی وگرگرفتگی آگنوگل

توضیحات درباره اختلالات یائسگی وگرگرفتگی آگنوگل :
شکل داروئی :
قرص روکشداردرجعبه های ۱۰۰ عددی.
به شماره بهداشت ۱۲۲۸۰۳۰۳۲۱

موارد مصرف :
اختلالات یائسگی وگرگرفتگی ، اختلالات قاعدگی( آمنوره ثانوی ، خون ریزیهای رحمی) ، اختلالات قـبـل از قـاعـدگـی ( سـردرد ، طـپـش قـلـب ، سـرگـیـجـه ) ، درد پستان ، گالاکتوره ، نازائی به علت هایپرپرولاکتینمی ، تنظیم قاعدگی .
اجزاء فــــــرآورده :
هرقرص روکـــــش دار محتوی عصاره خشک میوه گیاه پنــــــج انـــگشت (vitex –agnus castus) به میزان ۸/۴ – ۲/۳ میلیگرم می باشد.
استاندارد شده :
بر حسب ۵۸/۰- ۴۲/۰ میلی گرم آکوبین در هر قرص .
مواد موثره:
فلاونوئیدها ( کاستیسین ، پن دولتین ،کریزوفانول d )، الکالوئیدها ( ویتیسین ، ایریدوئید های آکوبین و اگونوزید) .ویتکسین و ایزو ویتکسین از مهمترین فلاونهای محلول درآب هستند(۴).
آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر :
گیاه پنج انگشت ، گیاهی است با خاصیت فیتواستروژنیک که درحین یائسگی بکار میرود . امروزه معلوم شده است که مواد موثره این گیاه با تاثیر روی هیپوفیز ترشح پرولاکتین را کاهش میدهد . این اثر منجر به تحریک هورمونهای گونادوتروپ fsh و lh میشود که در درمان اختلالات قاعدگی مفید است . بررسی های انجام شده توسط چندین گروه تحقیقاتی نشان داده است که عصاره این گیاه پیوند گیرنده های استروژن میشود و دارای اثر استروژنیک است . این گیاه قادر است گرگرفتگی ، احتباس مایعات ، افسردگی و دیگر علائم یائسگی را برطرف سازد . زیادی ترشح پـرولاکـتـیـن ممکن است موجب تورم و درد پستان شود (۱) . مطالعات نوین نشانداده اند که مـیــوه گیـاه پنج انگشت سطح خونی پرولاکتین را از طریق اثر روی گیرنده های دوپامین کاهش میدهد (۲) . عصاره گیاه پنج انگشت همچنین بطور مفیدی اختلال فاز لوتئینی را برطرف می سازد . این اختلال شدن دوره سیکل قاعدگی میشود که بـعـلت ناکافی بـودن تـرشـح پروژسترون بوجود می آید و این حالت از کم کاری جسم زرد حاصل میگردد. ترشح پرولاکتین از لب قدامی هیپوفیز توسط دوپامین کاهش می یابد و هورمون آزاد کننده تیروکسین(trh) ترشح آنرا تحریک می نماید . در مطالعات بالینی متعدد ، نشانداده شده است که عصاره میوه گیاه پنج انگشت سندرم پیش قاعدگی ، بخصوص التهاب و درد پستان را برطرف می سازد(۳) .
مقدار مصرف :
روزی ۱ قرص بعد از غذا . این مقدار ممکن است در چندین ماه متوالی تا بهبود علائم حتی در زمان خونریزی ماهیانه مصرف گردد . برای برطرف کردن علائم یائسگی روزی یک قرص مصرف میشود .
مواردمنع مصرف ونکات قابل توصیه:
این دارو نباید همراه باداروهای پروژسترونیوقرصهای ضدآبستنی مصرف شود .
عوارض جانبی :
به ندرت خارش ، بثورات کهیری شکل ، تهوع ، اختلالات گوارش ، اکنه دیده میشود
مصرف در حاملگی و شیردهی :
توصیه نمی گردد.

تداخلات داروئی :
همراه با انتاگونسیت های دوپامین نبایدمصرف گرددزیرا اثرآنراکاهش می دهد.

نحوه خرید اختلالات یائسگی وگرگرفتگی آگنوگل :
لطفاً برای خرید سریع و راحت اختلالات یائسگی وگرگرفتگی آگنوگل بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
خرید اختلالات یائسگی وگرگرفتگی آگنوگل


برچسب ها : , , , , , , , ,