خريد آموزش زبان انگليسي tell me more آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید آموزش زبان انگلیسی tell me more آنلاین

  • دی ۲۹ام, ۱۳۹۱

آموزش زبان انگلیسی tell me more

توضیحات درباره آموزش زبان انگلیسی tell me more :
آموزش زبان انگلیسی tell me more ورژن ۱۰ جدیترین ورژن
یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی در دنیا بوده که به دلیل خلاقیت و نوآوری در تولید و به خصوص در آخرین نسخه آن ، از مقبولیت بسیار زیادی برخوردار شده است. میلیون ها کاربر از سراسر جهان و هزاران دانشگاه و مرکز آموزشی در کشورهای مختلف از جمله استفاده کنندگان این نرم افزار آموزشی می باشند یکی از خصوصیات منحصر به فرد نرم افزار tell me more بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنیک های تشخیص صدا است که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی با نرم افزار صحبت کرده و یک مکالمه مجازی را با یک فرد انگلیسی زبان شبیه سازی کند . بسیاری از فعالیت های موجود در نرم افزار هم بر اساس همین قابلیت طراحی شده است. برای بهبود و یادگیری بهتر تلفظ کلمات هم انیمیشن‌های سه بعدی طراحی شده است که به بهترین شکل شما را برای ادای تلفظ صحیح کلمات یاری می کند
نسخه کامل و جدید tell me more 10performance( ده سطح آموزشی) با حجم حدود ? گیگابایت به تازگی و در سال ???? منتشر شده است و تفاوت های بسیاری با tell me more 9 communication با حجم حدود ? گیگابایت دارد !
tell me more 10 communication اولین نسخه از tell me more10 که منتشر شده و تا به امروز با نامtell me more 9 performance در واقع نسخه communication به فروش می رسیده که کاملا با نسخه performance متفاوت است ! این dvd حجمی حدود ? گیگابایت دارد و شامل پنج سطح آموزشی beginner, beginner advanced , intermediate , independant و advanced است
tell me more 8 نسخه ی قبلی نرم افزار بوده و دارای نگارش های زیر است :
tell me more 8 premium beginner – نسخه مقدماتی پک آموزشی tell me more 8 premium
tell me more 8 premium intermediate – نسخه متوسطه پک آموزشی tell me more 8 premium
tell me more 8 premium advanced – نسخه پیشرفته پک آموزشی tell me more 8 premium
tell me more 8 business – نسخه تجارت پک آموزشی tell me more 8
tell me more 8 home school – نسخه مدرسه خانگی پک آموزشی tell me more 8
– بیش از ???? ساعت آموزش زبان انگلیسی در ?? سطح و level مختلف از مقدماتی مقدماتی تا پیشرفته و حرفه ای برای اولین بار در دنیای آموزش الکترونیک انگلیسی !
– بیش از ده هزار تمرین برای یادگیری زبان انگلیسی !
که تمامی مهارت های یادگیری زبان از قبیل listening یا مهارت گوش دادن، speaking یا مهارت صحبت کردن، reading یا مهارت خواندن و writing یا مهارت نوشتن را در کنار تمرینات متنوع گرامری grammer ، لغات vocabulary و حتی تمرینات مرتبط با آشنایی با فرهنگ انگلیسی culture داراست ! تمامی تمرین ها در محیطی کاملا interactive و پویا و به صورت چندرسانه ای همراه با نرم افزارهای مختلف درونی دیالوگ و تشخیص صدا همراه است !
– بهره گیری از قدرتمندترین نرم افزار تشخیص صدا در دنیای نرم افزارهای آموزشی
tell me more performance 9 از آخرین فن آوری نرم افزاری تشخیص صدا بهره می برد که تاثیر گذار ترین راه برای بهبود تلفظ یک شخص زبان آموز است !
شما به زیبایی هنگام تلفظ به اشتباهات خود پی می برید و نرم افزار به صورت کاملا هوشمند با هوش مصنوعی بالای خود ایراد های شما را به شما در محیطی انیمیشن و با گراف های نموداری مختلف می گوید تا شما آنها را رفع نمایید

نحوه خرید اینترنتیآموزش زبان انگلیسی tell me more :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش زبان انگلیسی tell me more بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۹۰۰ تومان
خرید آموزش زبان انگلیسی tell me more


برچسب ها : , , , , , ,