خريد اينترنتي کارتون آنشرلي با موهاي قرمز(اورجينال) | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید اینترنتی کارتون آنشرلی با موهای قرمز(اورجینال)

  • دی ۲۹ام, ۱۳۹۱

کارتون آنشرلی با موهای قرمز(اورجینال)

توضیحات درباره کارتون آنشرلی با موهای قرمز(اورجینال) :
کارتون آنشرلی با موهای قرمز
به شماره پروانه:۱۵۵/۸۷۵۳

ماریلا و ماتیو کاتبرت خواهر و برادر سالمندی هستند که با هم در جزیره پرنس ادوارد زندگی می کنند و تصمیم می گیرند پسر یتیمی را از نوانخانه برای کمک در مزرعه شان قبول کنند . پس از یکسری اتفاقات ، دختری به نام آنی شرلی را می پذیرند . آنی باهوش و سریع و خیال پردازاست اما از نام و ظاهر رنگ پریده و کک ومکی و موهای بافته ی قرمزش ناراضی است. اما…

تیتراژ زیبای این مجموعه را می شنویم:
آنه ! تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت ، وقتی روشنی چشمهایت ، در پشت پرده های مه آلود اندوه ، پنهان بود. با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات ، از تنهایی معصومانه دستهایت ، آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت ، و در گیر و دار ملال آور دوران زنگی ات ، حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود ؟ آنه ! اکنون آمده ام تا دستهایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری ، در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی ، و آینک آنه ! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست ، در انتظار توست.
این داستان که توسط “لوسی ماد مونت گومری” نوشته شده برای اولین بار در سال ???? منتشر شد. و به صورتی داستانی برای خوانندگان از همه سنین نوشته شده است ، مونت گومری الهام نوشتن کتاب را از مقاله ای از روزنامه که درموردی زوجی بود که به جای یک پسر یک دختر از یتیمخانه برای آنها فرستاده شده بود و با این حال تصمیم به نگهداری آن گرفته بودند. همچنین مونت گومری تجربیات کودکی خود در روستای جزیره پرنس ادوارد را در آن ترسیم کرده است.

نحوه خرید اینترنتیکارتون آنشرلی با موهای قرمز(اورجینال) :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کارتون آنشرلی با موهای قرمز(اورجینال) بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان
خرید کارتون آنشرلی با موهای قرمز(اورجینال)


برچسب ها : , , , , , ,