فروش انگليسي آسان – effortless english | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش انگلیسی آسان – effortless english

  • بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۱

انگلیسی آسان – effortless english

توضیحات درباره انگلیسی آسان – effortless english :

سالها انگلیسی را در مدرسه و آموزشگاههای زبان و دانشگاه مطالعه کرده اید اما هنوز نمی توانید انگلیسی را روان صحبت کنید .

آیا با لهجه و درک سریع صحبت اشخاصی که انگلیسی زبان هستند مشکل دارید؟

قطعاً در سیستم آموزش زبان انگلیسی ما مشکلی موجود دارد.

آقای a.j. hoge مبتکر سیستم بسیار معروف و معتبر آموزش انگلیسی آسان (effortless english) خودش انگلیسی زبان بوده و فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارد و انگلیسی تدریس می کند.

او متوجه می شود حتی بهترین دانشجوهایش هم با اینکه هر روز چندین ساعت انگلیسی مطالعه می کنند و بسیار با هوش هم هستند اما هنوز نمی توانند انگلیسی را روان و سلیس صحبت کنند. او این مسئله را بیشتر بررسی می کند و با تحقیق متوجه می شود همه همکارانش هم با این مسئله درگیر هستند.

آقای a.j. hogeبرای رفع این مشکل سالها به تحقیق و مطالعه مشغول می شود و متد های جدید و متفاوت را درکلاسهایش اجرا می کند .

سرانجام پس از چندین سال مطالعه و تحقیق به متد های جدید و باورنکردنی دست می یابد و از نتایج آن بسیار متحیر می شود.

با این متد ها دانشجوهای او انگلیسی را بسیار سریع و اتوماتیک وار یاد می گیرند و بسیار روان صحبت می کننند.

او این متد را سیستم آموزش انگلیسی آسان (effortless english )می نامد. همان متدی که زبان مادری خود را با آن یاد گرفتید.

نتایج تحقیقات بسیار واضح است، تنها یک راه برای روان بودن مکالمه انگلیسی وجود دارد!!!

روان بودن مکالمه انگلیسی به معنای این است که انگلیسی را به آسانی و سریع و اتوماتیک وار صحبت کنیم و درک کنیم … بدون فکر کردن یا ترجمه کردن در ذهنمان.

شما قادر به یادگیری مکالمه روان انگیسی با خواندن کتاب های متنی آموزش انگلیسی نخواهید بود.

شما قادر به یادگیری مکالمه روان انگیسی با رفتن به آموزشگاههای آموزش زبان انگلیسی نخواهید بود.

شما قادر به یادگیری مکالمه روان انگیسی با مطالعه گرامر و حفظ کردن لغات نخواهید بود.

گوش کردن تنها راه یادگیری مکالمه روان انگلیسی می باشد!!!

شنیدن کلید اصلی مکالمه روان می باشد.

برای داشتن مکالمه انگلیسی فوق العاده روان و اتوماتیک وار باید از طریق گوشهایتان انگلیسی را یاد بگیرید نه از طریق چشمهایتان.

گوش های شما کلید اصلی در آموزش مکالمه انگلیسی در سطح عالی می باشد.

شما باید انگلیسی را به دفعات بسیار زیاد گوش کنید و درک کنید.

۸۸۰۰۶ ۲ انگلیسی آسان effortless english

در این سیستم :

شما نباید چیزی را حفظ کنید !

شما نباید از کتاب های گرامر خسته کننده استفاده کنید !

شما نباید لیست هایی از لغات را با زحمت مطالعه کنید !

در واقع اشکال از شما نبوده ! اشکال از متد های قدیمی آموزش انگلیسی بوده که باعث شده شما پس از سالها مطالعه هنوز نمی توانید انگلیسی را راحت و روان صحبت کنید.

خواندن گرامر باعث میشود که در حین مکالمه به ساختار گرامری جملات خود فکر کنید و این از سرعت شما در مکالمه می کاهد و اجازه نمی دهد اتوماتیک وار صحبت کنید.

یک واقعیت در مورد آموزش زبان انگلیسی :

واقعیت این است که اگر باز هم به خواندن انگلیسی با متدی که تاکنون استفاده می کردید، ادامه بدهید، هرگز نمی توانید انگلیسی را به خوبی صحبت کنید و همیشه این مشکل با شما خواهد بود!!

با استفاده از مجموعه های این سیستم با تقویت لیسنینگ شما تحول عظیمی در یادگیری زبان انگلیسی و بخصوص مکالمه شما صورت می گیرد چرا که تنها راه یاد گرفتن مکالمه شنیدن و استفاده از گوش است نه خواندن و استفاده از چشم.

شما با استفاده از سیستم آموزش انگلیسی آسان (effortless english ) :

بدون مطالعه به طور باورنکردنی لغات بسیار زیاد و گرامر را بدون مطالعه و حفظ کردن یاد می گیرید.(مانند کودکان)، با گوش کردن و پاسخ دادن به mini-stories

اگر گرامر را با متد صحیح بدون مطالعه کتاب گرامر به آسانی یاد بگیرید و در مکالمه بدون تفکر انگلیسی را بدون مشکل گرامری صحبت کنید هیجان زده نمی شوید !!!!

اگر شما از این سیستم جدید استفاده کنید، به آسانی می توانید انگلیسی خود را تقویت کنید و ظرف ? ماه یا کمتر قدرت مکالمه انگلیسی شما به طور باور نکردنی تحول می یابد !

زمانی که شما از سیستم آموزش انگلیسی آسان (effortless english ) استفاده می کنید، لغات بسیاری را خیلی سریع و بدون حفظ کردن یاد می گیرید، گرامر را به خوبی درک می کنید و مهمتر از همه اینکه هرگز در حین مکالمه یا گوش دادن به انگلیسی در ذهنتان ترجمه نمی کنید !!! اتوماتیک وار متوجه می شوید و اتوماتیک وار صحبت می کنید. انگلیسی را خیلی سریع و بدون فکر کردن صحبت می کنید.گرامر را به راحتی بدون تفکر در مکالمات خود به کار می برید !

گرامر را بدون مطالعه حتی یک کتاب گرامر به خوبی و عمیقاً به طور غیر مستقیم یاد می گیرید (مانند کودکان)، این سیستم بر اساس آموزش زبان انگلیسی به روشی که کودکان زبان مادری خود را یاد می گیرند پایه گزاری شده.

به راحتی نمره مکالمه خود را در آزمون های تافل و آیلتس بالا می برید.

در واقع مبتکر این متد عقیده دارد که با این روش می‌توانید ? تا ? بار سریع‌تر، و ساده‌تر زبان انگلیسی را یاد بگیرید، آن‌هم بدون آن‌که وارد قوانین دست و پا گیر دستور زبان بشوید.

انگلیسی را به راحتی بدون زحمت با گوش کردن به english real articles که موضوعات مختلفی را در خود گنجانده یاد می گیرید.

در واقع زبان انگلیسی را باید با همان متدی یاد گرفت که کودکان زبان مادری خود را به آسانی یاد می گیرند!!!!

شما با این سیستم انگلیسی را با لهجه بسیار خوب و همچنین دامنه لغات بسیار زیاد و گرامر اتوماتیک وار یاد خواهید گرفت.

توضیحات بیشتر این سیستم :

آقای a.j. hoge سیستم آموزش انگلیسی آسان (effortless english ) را بر اساس هفت قاعده پایه گزاری کرده است.

قانون نخست :

شیوه ی سنتی مطالعه ی واژه های تنها را کنار بگذارید و همیشه گزاره ها (عبارت،ترکیب کلمات) را بخوانید و تمرین کنید، نه فقط کلمه ها را به تنهایی. اگر کلمه ی جدیدی دیدید، حتما ً عبارتی که آن کلمه ی جدید، در آن استفاده شده را در دفترچه ی یادداشت خود بنویسید؛ نه فقط کلمه را. به این ترتیب استفاده درست هر کلمه را می آموزید.تحقیقات نشان میدهد یادگیری زبان، با شیوه ی یادگیری و استفاده از عبارات کاربردی، ? الی ? برابر سریعتر از استفاده از کلمات، به تنهایی است.
قانون دوم:

گرامر نخوانید! همین الان کتابهای صرفا ً گرامر خود را کنار بگذارید. این کتابها باعث میشوند شما پیش از صحبت (به قواعد دستور زبان) فکر کنید. در حالی که باید به طور خودکار و معمولی، مثل زبان مادری خود، بدون هیچگونه حساسیتی روی زمانهای دستوری و گرامر بتوانید صحبت کنید. شما در وهله ی اوّل، نیاز به راهی دارید که بتوانید بطور اتوماتیک و بدون هیچگونه تفکر و تامّلی، استفاده از زبان را بدانید.
قانون سوم :

گوش کنید! گوش کنید، گوش کنید. باید به انگلیسی روزمره گوش کنید. چشم ها، بسیار کمتر از گوشها برای یادگیری زبان به شما کمک میکنند. (راز پیشرفت افراد مهاجر در زمینه ی زبان، فقط و فقط همین است که شرایط حضور در محیط، باعث میشود نه تنها شنوایی افراد تقویت شود؛ بلکه نوع کاربرد آن را با تمام وجود خود حس کنند و بخاطر بسپارند.) بطور خلاصه این قانون را باید اینگونه معنی کرد که با گوش خود یادبگیرید تا با چشمان خود.
قانون چهارم :

آهسته و عمیق یاد بگیرید. دانستن یک کلمه و عبارت کافی نیست ، واژه ها و عبارتها باید در ذهن شما ثبت شود تا همیشه برای استفاده آن ها را دم دست داشته باشید. اگر به یک کتاب گویا (audio book ) گوش میکنید، یک قسمت را ?? بار و در طول ده روز، روزی سه بار بشنوید و سپس به سراغ بعدی بروید.
قانون پنجم :

برای یادگیری اتوماتیک گرامر و دستور زبان انگلیسی؛ از شیوه ی «داستان های کوتاه در زمانهای مختلف» ( point of view mini-stories ) استفاده کنید. این بهترین روش برای یادگیری گرامر و زمانهای مختلف به شیوه موثر غیر مستقیم است.
قانون ششم :

حتما از انگلیسی صحیح و رایج امروزی استفاده کنید. فیلم و نوار هایی را انتخاب کنید که مطمئن هستید انگلیسی واقعی و رایج امروزی است.( بیشتر متدها و کتابها، برمبنای نگارش اصولی زبان است) شما با خواندن کتاب های آموزشی هرگز با مکالمات واقعی و اصطلاحات رایج و همچنین تفاوت در ادای یک جمله یا کلمه در مکالمه با نگارش آن در کتاب ها آشنا نمی شوید، در نتیجه صحبت انگلیسی زبانان را متوجه نمی شوید.
قانون هفتم :

گوش کنید و پاسخ بدهید نه اینکه گوش بدهید و تکرار کنید؛ بسیاری از نوارها و سی دی های آموزشی زبان از شما میخواهند که مثلا یک عبارت را بعد از شنیدن تکرار کنید. این روش اشتباه است. باید از شما خواسته شود که جواب گوینده را بدهید نه این که عین عبارت را تکرار کنید. در موردتوضیح این قانون بهتر است، همزمان با شنیدن هر از چند جمله ی یک متن و داستانی ساده، از شما جواب چند پرسش ساده، خواسته شود. دقیقا ً یادگیری یک کودک را مدنظر داشته باشید. از والدین میشنود، یاد میگیرد ، تکرار میکند و پاسخ میدهد.
با استفاده از سیستم آموزش انگلیسی آسان (effortless english ) یکبار برای همیشه مشکل مکالمه انگلیسی خود را حل می کنید.

این مجموعه های بسیار کامل شامل :

audio lessons

زبان انگلیسی را با گوش دادن به دروس انگلیسی که توسط مبتکر این روش تهیه شده یاد بگیرید، وقتی زبان انگلیسی را با گوش دادن یاد بگیرید، با راحتی می توانید مانند کسانی با قرار گرفتن در یک محیط انگلیسی زبان، انگلیسی را یاد می گیرند، یاد بگیرید.

vocabulary lessons

اگر لغات را با گوش دادن یاد بگیرید می توانید در حین مکالمه اتوماتیک وار از آنها استفاده کنید. همچنین یادگیری لغات را ?-? بار سریعتر با دروس ویژه یادگیری لغات یاد بگیرید.

listen & answer mini stories

شما با گوش دادن به این دروس به صورت روزانه قادر خواهید بود مکالمات انگلیسی را خیلی سریع و بدون تفکر درک کنید و اتوماتیک وار صحبت کنید.

point of view story lessons

با گوش دادن به این دروس گرامر انگلیسی را عمیقاً مانند یک کودک انگلیسی زبان، بدون زحمت و مطالعه گرامر یاد می گیرید.

متن این دروس به فرمت pdf در کنار فایل های صوتی موجود می باشد.

در سیستم effortless english به چه منابعی و چگونه باید گوش کرد؟

منابع انگلیسی شما برای گوش کردن باید قابل درک (آسان) باشد، همچنین باید به دفعات بسیار زیاد به آنها گوش کنید

(?? مرتبه). هر دو مورد مهم هستند ، قابل درک (آسان) باشند و به دفعات بسیار زیاد گوش داده شوند. اگر قابل درک نباشند شما چیزی یاد نمی گیرید پس مکالمه شما بهتر نخواهد شد.

این همان دلیلی است که شما با دیدن تلویزیون های انگلیسی زبان، انگلیسی یاد نمی گیرید، شما به خوبی صحبت ها را متوجه نمی شوید، بسیار تند صحبت می کنند و درکش برای شما مشکل ست.
این یک قاعده است، اگردرک نکنید یاد نمی گیرید.

بنابراین بهترین منبع انگلیسی برای گوش دادن منبعی است که قابل درک باشد.

این مشکل بسیاری از زبان آموزان می باشد، آنها به منابع انگلیسی بسیار مشکل گوش می کنند در نتیجه روند آموزش و یادگیری زبان انگلیسی آنها بسیار کند پیش می رود.

گوش دادن به منابع انگلیسی قابل درک باعث می شود سریعتر انگلیسی یاد بگیرید.

اما درک کردن و متوجه شدن منیع انگلیسی که گوش می کنیم نیمی از فرمول می باشد.

شما همچنین باید به دفعات زیاد گوش کنید.

اگر شما یک لغت جدید را فقط یکبار بشنوید به زودی آن لغت را فراموش می کنید.اگر یک لغت جدید را ? بار گوش کنید باز هم احتمالاً آن لغت را فراموش خواهید کرد.
چند بار گوش دادن لازم می باشد؟

بسیاری از مردم باید یک لغت را ?? بار بشنوند تا آن لغت را همیشه به خاطر بیاورند. اما برای اینکه یک لغت را یاد بگیریم و خیلی سریع و بدون تفکر معنی آن را به خاطر بیاوریم باید ???-?? بار آن لغت را بشنویم.

در تکنیک آموزش انگلیسی آسان به زبان آموزان گفته می شود به درس ها به دفعات بسیار زیاد گوش کنند. به آنها گفته می شود به همه قسمت ها ی منابع سیستم آموزش انگلیسی آسان از جمله :

mini-stories

the the vocab lessons

point-of-view stories

the audio articles

هر روز گوش دهند، برای مثال به آنها گفته می شود که به هر درسی ?? حداقل بار گوش کنند.(برای مثال ? بار در روز به مدت دو هفته )

بنابراین دو نکته بسیار این است که به منابع انگلیسی قابل درک گوش کنید و همچنین هر کدام را به دفعات بسیار زیاد گوش کنید.

روش انقلابی effortless english این امکان را به شما می دهد که با کمترین زحمت و در کمترین زبان ؛ زبان انگلیسی را فرا بگیرید .

۲ عدد دی وی دی

نحوه خرید انگلیسی آسان – effortless english :
لطفاً برای خرید سریع و راحت انگلیسی آسان – effortless english بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۱۰۰۰ تومان
خرید انگلیسی آسان – effortless english


برچسب ها : , , , , , , , ,